Відоме польське спортивне видання Przeglad Sportowy ("Спортивний огляд") на своєму офіційному сайті опублікувало анексований Кримський півострів у складі Російської Федерації.

Присвячена футбольній Лізі чемпіонів публікація була розміщена в інтернеті у п'ятницю. На карті зображені клуби-учасники Ліги чемпіонів з футболу і країни, які вони представляють.

Анексований Росією півострів на опублікованій польськими ЗМІ карті зафарбований в той же колір, що і територія Російської Федерації.

Поки що невідомо про яку-небудь реакції української влади, дипломатів або блогерів.

Популярні новини зараз

"Холостяка" Заливака запідозрили в пластиці, Анна Богдан поруч не врятувала: "Вставив імплант?"

Двоє копів усамітнилися в туалеті, думаючи, що їх не бачать: попу жінки у формі не витримав умивальник

Померла зірка серіалу "Клон" - боролася з онкологією 30 років: "Нехай Бог прийме з величезною кількістю світла"

Зірка "МастерШеф" Ольга Мартиновська похвалилася сімейним щастям в обіймах доньки і Ектора Хіменеса-Браво: "Вже подружжя"

Показати ще

Додамо, що на своєму сайті видання позиціонує себе, як найпопулярніше спортивне ЗМІ в Польщі.

Варто відзначити, що це вже не перший випадок, коли зарубіжні видання присвоюють Крим Росії, раніше міністерство культури Франції опублікувало на офіційному сайті відомства інтерактивну мапу, присвячену міжнародній акції "Ніч музеїв-2018" з адресами та описами музеїв. На ній окупований Севастополь позначений як місто, що входить до складу РФ, а Севастопольський художній музей імені М. Крошицького "прописаний" за "російською адресою".

В Португалії і Чехії також були виявлені карти із зображеним на них "російським" Кримом. Посольства України в обох країнах звернулися до компетентних органів, роз'яснивши їм українську та міжнародну позицію в питанні анексованого РФ півострова: Крим є неподільною частиною суверенної держави Україна, і повинен зображатися відповідним чином.

Крім того, європейський канал Euronews опублікував сюжет про військовому навчанні дітей в Криму і їх "патріотичне виховання" без згадки незаконної анексії РФ півострова.

Після реакції на нього Міністерства закордонних справ України та депутатів Європейського союзу, в сюжет були внесені правки - додано рядок про анексію півострова в 2014 році.

Нагадаємо, представники популярного британського видання The Times принесли вибачення перед Україною: напередодні на його сторінках з'явилася карта з Кримським півостровом, який нібито частина Російської Федерації.

Як повідомляв портал "Знай.uа", президент Російської Федерації Володимир Путін дав інтерв'ю одному з австрійських видань. Так, на питання, які планети повинні вишикуватися в парад, тобто збіг якихось неймовірних обставин може офіційно повернути Кримський півострів до складу України, кремлівський голова помітно захвилювався.

"Знай.uа" писав, в окупованому Криму все ще не спостерігається великого напливу туристів. Свіжі фотографії порожніх кримських пляжів опублікували в соціальній мережі Twitter.