Шокуючі випадки знахідок у продуктах з відомих супермаркетів відбуваються по всій Україні. Люди скаржаться на черв'яків, деревину та інше, що знаходять у власних продуктах харчування і діляться страшними фотографіями в соціальних мережах.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ Мелітополі покупці "Сільпо" поскаржилися на пакування борошна з хробаками всередині. На відео, яке опублікували в Instagram, можна побачити, як черв'яки повзають по борошну.
"Брали два види борошна: цільнозернове і вівсяну. Вівсяна виявилася прогорклой, а в цільнозерновий виявився ось такий сюрприз. Дата виробництва 02.05.19", - написала Тетяна Городецька.
В АТБ міста Шпола стався інший скандал. Там дівчина купила батон, який був повністю покритий цвіллю. Під публікацією в Facebook пост прокоментувала працівниця магазину АТБ, яка дала рекомендації, що робити жінці:
"Я працюю в Шполі в АТБ. У таких випадках ви приносите товар та чек та адміністратор повертає кошти, це робиться без проблем".
В Одесі у "Сільпо" місцева жителька купила булочки з шматками деревини всередині. Неприємний факт вона показала в соціальних мережах.
“В “Сільпо” в “Сіті-Центр” купила булочки з кунжутом, але не очікувала, що вони будуть ще й з деревиною. Не дуже приємно було виявити шматок дерева у себе в роті. Купую там останній раз”, – обурилася одеситка.
ЩО РОБИТИ ПОКУПЦЕВІ:
У разі, якщо ви після покупки виявили, що продукт зіпсований, прострочений або у ньому містяться сторонні предмети, не передбачені етикеткою, варто звернутися в магазин, де був куплений товар. З собою потрібно мати товарний чек, який доведе, що продукт саме з цього магазину.
Покупець має право на заміну зіпсованого продукту на якісний або на повернення грошей.
Крім того, якщо продавець відмовляється повертати гроші, можна подати скаргу територіальне відділення Державної служби з питань безпеки харчових продуктів та захисту прав споживачів. Скаргу можна подати за місцем знаходження продавця і покупки товару, і за місцем свого проживання. Розглянути вашу скаргу і повинні дати відповідь протягом 30 днів.
У скарзі варто вимагати проведення перевірки продавця, накладення штрафу та попросити зобов'язати задовольнити ваші вимоги.
Нагадаємо, популярний супермаркет "нагодував" покупця борошном з черв'яками.
Як повідомляв Знай. ua, одеситка ледь не проковтнула небезпечну гидоту в булочці, дикі кадри.
Також Знай. ua писав, що одесити розкрили секрет шаленої популярності легендарного Привозу.