Але світ потихеньку відходить від шоку, викликаного пандемією, і пристосовується жити, працювати і відпочивати в нових умовах. Поступово відкриваються кордони, і крок за кроком відновлюється авіасполучення. Єгипет став однією з перших країн, куди відновилася чартерна програма з України. Туроператор Coral Travel 4 липня відправив перших туристів в Шарм-ель-Шейх, декількома днями пізніше відкрилася Хургада, а в серпні почнуться регіональні польотні програми зі Львова, Запоріжжя та Харкова.

Єгипет відкрив кордони не тільки тому, що відпочинок на Червоному морі популярний і затребуваний. Головне - країна повністю підготувалася до прийому туристів, розробивши і впровадивши велику комплексну програму щодо забезпечення комфортного і безпечного відпочинку в період COVID-19. Недарма МОЗ України вніс Єгипет в «зелену» зону безпечних для перебування країн. Це означає, що українці, що прилітають з Єгипту, не зобов'язані проходити обсервацію / самоізоляцію.

У цьому переконалися журналісти провідних українських ЗМІ під час прес туру, організованого туроператором Coral Travel, який пройшов в Шарм-ель-Шейху з 21 по 25 липня. Приймав гостей Rixos Premium Seagate 5 * deluxe - втілення розкоші і вишуканості на березі Червоного моря.

у численних репортажах українських журналістів вже не раз говорилося про суворі заходи безпеки в головному аеропорту країни - борисполі. прес група зазначила, що готовність аеропорту шарм-ель-шейха до прийому туристів ні в чому не поступається борисполю: температурний скринінг, дезінфекція багажу і ручної поклажі, всюди санітайзери, обов'язкове носіння масок, суворе дотримання соціальної дистанції пасажирів.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Показати ще

Робота приймаючої сторони Coral Travel в Єгипті - ODEON Tours - проходить з дотриманням всіх необхідних заходів для захисту від коронавируса, компанія готова обслуговувати гостей згідно з нормами та правилами безпеки. Про це журналістам розповів Абдалла Тарек, керівник операційного підрозділу компанії. Та й на власному досвіді журналісти змогли переконатися в надійності й своєчасності всіх запобіжних заходів: 50% заповнюваність транспорту при трансфері, наявність санітайзерів, дотримання масочного режиму, екскурсії проводяться невеликими групами. Прес-групі довелося потрапити на морську прогулянку і покататися на квадроциклах. Потрібно відзначити, що в даний час дозволені тільки екскурсії в туристичних зонах поблизу курортів Шарм-ель-Шейх і Хургада. Екскурсій в Каїр, Луксор, Ізраїль та всіх інших «далеких» подорожей поки не буде, до стабілізації епідеміологічної ситуації.

За 5 днів прес-туру журналісти не тільки встигли провести ряд зустрічей, побувати на екскурсіях, зняти репортажі, але і оглянути кілька готелів, щоб особисто переконатися в готовності Єгипту надавати безпечне обслуговування нашим туристам.

Відповідно до настанов Всесвітньої організації охорони здоров’я, Міністерства туризму та старожитностей Єгипту було здійснено ряд додаткових заходів у готелях. Треба зауважити, что приймати гостей мають право тільки ті готелі, які отримали Hygiene Safety Certificate. Цей сертифікат підтверджує дотримання оновлених протоколів безпеки, розроблених і впроваджених у зв'язку з поширенням коронавирусу на базі вимог і рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я. Тому для гостей перебування в таких готелях безпечно. В даний час велика кількість готелів Хургади і Шарм-ель-Шейха готові прийняти туристів відповідно до вимог відповідних державних органів країни.

Щоб забезпечити дотримання всіх стандартів та протоколів, кожен готель має спеціального менеджера з гігієни та безпеки, а заповнюванність готелей не має перевищувати 50% (з 1 липня).

Нові правила роботи готелей Єгипту:

· • При реєстрації гостей заповнюється Бланк самодекларації, що охоплює симптоми COVID-19. Гість, який має ці симптоми, повинен пройти медичне обстеження.

· Показники температури проводяться по прибуттю в готель, а також при будь-якому наступному в'їзді в готель і в усіх ресторанах.

· Спеціалізовані медичні та санітарно-гігієнічні групи працюють за викликом у випадку виявлення симптомів COVID-19.

· Розроблені детальні процедури ізоляції та карантину гостей або співробітників, у яких є підозра або підтверджений діагноз COVID-19.

· Співробітники проходять спеціальне навчання щодо симптомів та профілактичних заходів від COVID-19.

· Показники температури персоналу приймаються щонайменше один раз на день.

· Стерилізація багажу при заселенні.

· Гостям видаються засоби індивідуального захисту (медичні маски, рукавички), у вільному доступі є санітайзери.

· Щогодини на територіях загального користування здійснюється санобробка і дезінфекція.

· Щоденне прибирання номерів здійснюється з використанням засобів для профілактики поширення коронавирусной інфекції. Після виселення номер підлягає повної дезінфекції та вентиляції протягом 12 годин. Максимальне заповнення номеру 2+2.

· При користуванні ліфтами в готелі необхідно вдягнути маску та дотримуватися позначок соціальної дистанції.

· Система All Inclusive продовжує діяти, однак їжу подають офіціанти. Відкрита викладка страв здійснюється під захисними екранами. Заохочується використання одноразових столових приборів.

· У кафе, барах і ресторанах столики розміщуються на відстані 1,5-2м один від одного. Відвідувачі забезпечені санітайзерами для рук.

· Басейни регулярно дезінфікуються. Територія навколо них і пляжі прибираються згідно з графіком.

· Лежаки розставлені на відстані 2м один від одного, пляжні рушники подаються в номер.

· Тренажерні зали відкриті, дезінфікуюча обробка здійснюється щогодини. Спортивне спорядження розставлено з урахуванням необхідності соціального дистанціювання.

· СПА-процедури заборонені, дитячі майданчики не працюють, також не працює кальян.

· Розважальні активності на пляжі або в басейні мінімізовані, щоб уникнути скупчення людей. Однак аніматори працюватимуть з дітьми і дорослими у безпечному форматі.

· Дайвінг дозволено. Кількість учасників обмежена, всім вимірюється температура, а спорядження стерилізується після кожного використання.

· Розваги в місті обмежені.

Крім обох Ріксосів - Rixos Premium Seagate 5* deluxe і Rixos Sharm El Sheikh 5* Deluxe, журналісти проінспектували готель іншої цінової категорії - Otium Family Amphoras Beach Resort 5*, який також отримав такий необхідний Hygiene Safety Certificate і вже приймає гостей. Готель входить в мережу Oti Hotels & Resorts International. Журналісти із задоволенням переконалися, що якість є якість навіть у готелях поскромніше, де гарантовані ті ж самі заходи безпеки, що і в преміальних резортах.

Список Рекомендованих готелів Єгипту від Coral Travel можна знайти за посиланням

До всього вищесказаного можна додати, що для залучення туристів, уряд Єгипту скасував для українців плату за туристичні візи до 31 жовтня 2020 року, а передбачуване підвищення цін на вхідні квитки в музеї відкладено до наступного року. Для в'їзду в Єгипет необхідно мати звичайний поліс медичного страхування, ПЛР-тестування робити не потрібно.

В даний час Coral Travel пропонує туристам бронювання турів без попереднього внеску за цінами низького сезону, а умови відмови від туру також дуже привабливі.

Заради безпеки туристів, туроператор підготував найповніший на ринку пакет страхування, включаючи лікування від COVID-19 в країні перебування. Ті туристи, які придбають додатковий страховий поліс від невиїзду, також будуть захищені від фінансових втрат у випадку можливого захворювання COVID-19 напередодні відпустки.

Також в цьому сезоні Coral Travel представив перший офіційний мобільний додаток для туристів, який буде незамінним помічником у турі. З його допомогою планування відпочинку стало неймовірно зручним і простим, а сам відпочинок - більш яскравим і насиченим. Потрібно просто ввести в додаток дані придбаного туру - і все необхідне, починаючи від ваучера, авіаквитків, страховки, до можливості замовити цікаві екскурсії і навіть прогноз погоди на курорті, буде під рукою.

Протягом усіх років своєї діяльності туроператор Coral Travel працює у відповідності зі спеціальною системою якості, заснованої на високих світових стандартах. У цей непростий час компанія відповідально ставиться до ситуації в світі і використовує всі запобіжні заходи, слідуючи вказівкам офіційних органів влади. Coral Travel готовий надати своїм туристам безпечні умови для здорового і щасливого відпочинку.