ДТЕК у Київській області запустив мобільний додаток "Мережі онлайн", який дозволить побутовим клієнтам Київобленерго зі свого смартфона зможуть дізнаватися про планові та аварійні відключення світла, замовляти обслуговування приладів обліку та передавати показання електролічильника, повідомляє прес-служба.

"ДТЕК як відповідальна і надійна компанія розуміє потреби сучасних клієнтів і створює для них зручні дистанційні сервіси. Клієнтський сервіс вже давно вийшов за рамки відвідувань Цоків і використання стаціонарних комп'ютерів. Швидкість життя часом вимагає миттєвого вирішення питань. Тому ми спрощуємо процеси обслуговування і будуємо новий клієнтський сервіс: зручний і простий, який дає можливість отримати актуальну інформацію і оформити більшість послуг онлайн", - зазначив генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.

Додаток вже доступний в AppStore і Google Play Market.

Для того, щоб почати користуватися новим сервісом, клієнту потрібно завантажити додаток і пройти реєстрацію. Після чого вибрати один з необхідних розділів:

1. Відключення. У цьому розділі вказується перелік аварійних і планових відключень електроенергії. Так, клієнт зможе оперативно дізнатися про відсутність світла і орієнтовний час відновлення електропостачання. Тут можна вказати кілька адрес, за якими можна буде відстежувати інформацію про відключення.

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки "Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

2. Адрес. У цьому розділі клієнт зможе проінформувати компанію про відсутність електроенергії і замовити додаткові послуги - з обслуговування приладу обліку або приєднання. Важливо: програма робить пряму переадресацію з програми на відповідну сторінку сайту компанії.

3. Лічильник. Цей розділ передбачений для передачі показань приладів обліку. Якщо клієнт забув вчасно передати показання - йому прийде нагадування. Для підтвердження інформації про використану електроенергію обов'язково потрібно буде сфотографувати лічильник і надіслати фото разом з показаннями. У додатку є можливість внести показання декількох лічильників - на випадки, коли ви платите за електроенергію за різними адресами.

4. Інше. Даний розділ передбачає можливість повідомити компанії про дефекти або порушення (крадіжці). Для цього потрібно вказати адресу, прикріпити фото з дефектом або порушенням і відправити інформацію. Обов'язково перевірте, щоб у вашому профілі була вказана електронна адреса - відповідь прийде на неї. Якщо електронна адреса не вказана-лист прийде поштою протягом 30 днів.

Київобленерго звертає увагу клієнтів, що реєстрація в додатку проводиться за особистим рахунком клієнта у оператора системи розподілу. Його можна дізнатися в договорі на розподіл, в Viber (+38 066 990 47 54), або в особистих повідомленнях компанії в Facebook.