Будь-яке підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення може істотно вплинути на фінальну вартість тих проектів, які реалізуються відповідно до програми Президента «велике будівництво».
Про це заявив глава Інституту публічної політики та консалтингу ІНПОЛІТ Сергій Биков, коментуючи ініціативи Міністерства інфраструктури з уніфікації плати за порожній пробіг, що призведе до зростання тарифів.

"При будівництві автомобільних доріг у тому числі активно використовуються і щебінь та інші матеріали. Будь-які тарифи на перевезення або будь-які зміни в тарифній політиці істотно впливають на інші галузі економіки і в принципі на життєдіяльність держави, тому такі рішення необхідно виносити на Кабмін, всіляко широко обговорювати. Але знову ж таки брати на себе відповідальність за майбутні витрати з державного бюджету"»

За словами експерта, ініціативи міністерства-це спроба вирішити операційні проблеми Укрзалізниці за рахунок вантажовідправників. "Ініціатива Міністерства інфраструктури-це лише спроба залатати дірки, які є сьогодні в «Укрзалізниці». Замість того, щоб змінювати керівництво, змінювати правління, прибирати Наглядову раду або її якось суттєво реформувати. Замість цього намагаються виключно адміністративними заходами закрити ті прорахунки і ті недоробки, які є в управлінні УЗ»,- підкреслив експерт.

Нагадаємо, 5 серпня на сайті Міністерства інфраструктури розміщено наказ, згідно з яким пропонується ввести єдиний коефіцієнт на перевезення вагонів у порожньому стані на рівні 1,885, а з 1 січня наступного року запланована індексація тарифу - коефіцієнт до тарифу на перевезення вагонів у порожньому стані збільшиться з 1,885 до 2,656 .

Раніше Асоціація "Укрметалургпром", реагуючи на наказ Мінінфраструктури, звернулася до прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля з проханням не допустити прихованого підвищення тарифів через т.зв. уніфікацію тарифів на перевезення порожніх вагонів. "З урахуванням того, що перевезення вантажів" Укрзалізницею "знаходяться на високому рівні прибутковості, а перевезення порожніх вагонів є невід'ємною частиною таких перевезень, виділення окремого сегмента, який теж є високоприбутковим, недоцільно.

Популярні новини зараз

Каменських кардинально змінила зовнішність і заговорила про почуття: "Ми різні"

Чотири дружини Григорія Чапкіса: як виглядали кохані жінки легендарного хореографа

Борщем не балують, одна червона ікра, сьомга та яловичина: чим годують нардепів у Раді

Дівчина з найбільшими сідницями засунула пляшку в труси, ледь не тріснули

Показати ще

Економічний експерт Борис Кушнірук, коментуючи можливе підвищення тарифів через завищені витрати у фінплані "Укрзалізниці", стверджував:" тягар неефективності і корупції "УЗ" в черговий раз ляже на сільгоспвиробників, металургів, рудокопів, виробників цементу. Тобто, створюються додаткові перешкоди для виходу АПК і промисловості з глибокої економічної кризи ".