Про таке заявив президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.

За його словами, аграрії для перевезення своєї продукції найчастіше використовують залізницю. І уніфікація тарифів на залізничні перевезення, що є їх прихованим підвищенням, призведе до здорожчання продукції агропідприємств.

«Будь-які зміни тарифі відразу відображаються на вартості продукції, яка переміщається по території і за межі нашої країни», - сказав Козаченко.

Він також звернув увагу, що тарифоутворення «Укрзалізниці» є непрозорим, а регулярні підвищення тарифів на вантажні перевезення - необгрунтованими. На його думку, така ситуація є неприпустимою.

«Зараз багато виникає питань, пов’язаних із тарифами, які часто дуже змінюються, притому змінюються чомусь для однієї сфери в кращу сторону, а для іншої в гіршу сторону без будь-яких обґрунтувань. Наприклад, перевезення залізної руди, металобрухту – тарифи низькі, на перевезення зернових культур – тарифи високі, на перевезення мінеральних добрив – ще вищі, на перевезення цукрових буряків – там взагалі високий тариф. Чому так, ніхто не може пояснити. Хоча, в принципі, використовуються ті ж самі засоби перевезення, ті самі типи вагонів тощо», - розповів Козаченко.

Популярні новини зараз
Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу
Показати ще

Він вважає, що уряд має навести лад в тарифоутворенні на залізниці, залучивши до аналізу ситуації експертне середовище.

«Думаю, що це потребує вивчення, серйозного розгляду на рівні уряду і прийняття відповідних рішень… Це все потребує поглибленого вивчення і професійного аналізу. Із залученням незалежних експертів. Не так, як це відбувається, що фахівці «Укрзалізниці» порахували, сказали, що це все правильно, саме так має бути, а ніхто не може це перевірити професійно», - пояснив Козаченко.

Нагадаємо, раніше Державна регуляторна служба України дійшла до висновку, що запропонована Мінінфраструктури уніфікація тарифів за перевезення порожніх вагонів є черговим підвищенням тарифів на залізничні перевезення.

Водночас заступник директора з представництва інтересів компаній-членів Європейської бізнес асоціації Світлана Михайловська заявила, що уніфікація тарифів на вантажні перевезення залізницею є недоцільною без комплексного реформування «Укрзалізниці» і може призвести до зменшення доходів компанії.