АТ "Укрзалізниця «29 жовтня обрало компанії» Анвітрейд «і» Альянс Енерго Трейд" для постачання 9 тис.т дизельного палива за ціною палива в порту Роттердам плюс $25-30 за тонну.
Про це пише видання enkorr з посиланням на дані ProZorro.
Два конкурси загальним обсягом 6 тис. т виграла компанія "Анвітрейд«, третій на 3 тис.т — »Альянс Енерго Трейд".
"Анвітрейд «запропонувала ресурс за розрахунковою ціною 18 878,58 грн/т і 19 056,56 грн/т,» Альянс Енерго Трейд" — по 19 055,86 грн/т.
Це умовно ті ціни, за якими постачальники готові поставити паливо в день аукціону.

За розрахунками видання, так звана фіксована "брудна" маржа постачальників, яка надалі буде автоматично приплюсовуватися до котирувань ДП за 10 днів з отримання рознарядки, складе у «Анвітрейд» 870 грн/т ($30,6/т) і 721 грн/т ($25/т), у «Альянс Енерго Трейд» — 869 грн/т ($30,6/т).
Видання відмітає, що це «брудна» маржа, крім чистого заробітку компаній, включає в себе витрати на доставку палива в Україну, страховку та інші витрати.
Нагадаємо, формульний підхід з використанням цін в європейських біржових майданчиках використовується в Україні для розрахунку вартості газу для населення. З лютого по липень 2020 року це була Т.зв. формула «Амстердам плюс» – ціна на хабі ТТF в Нідерландах плюс доставка в Україну.

З 1 серпня 2020 р.зі скасуванням ПСО, НАК «Нафтогаз України» запропонував населенню газ за формулою «Дюссельдорф+».
Також у 2016-2019 рр.діяла формула «Роттердам+» для вугілля. Вона встановлювала прогнозну вартість електроенергії виключно для промислових споживачів.
Формулу скасували 1 липня 2019 року з введенням ринку електроенергії, після цього ціна вугілля та електроенергії для промисловців зросла.