В Державній екологічній інспекції розробили технічне завдання для електронної системи «Екологічний інспектор», за допомогою якої інспектори зможуть здійснювати частину документальної роботи в автоматизованому режимі.

Про це стало відомо з офіційного сайту Державної екологічної інспекції України.

«Інспектори Державної екологічної інспекції зможуть фіксувати порушення, складати акти за результатами перевірок та надавати приписи порушникам у електронному автоматизованому режимі!

Фахівці ДЕІ розробили технічне завдання для створення системи «Екологічний інспектор», - заявив голова Держекоінспекції Андрій Мальований.

За допомогою системи інспектори ДЕІ зможуть здійснювати велику кількість функцій, зокрема, готувати документів для проведення перевірок та реєструвати звернення громадян.

Популярні новини зараз
Мобільний зв'язок стає розкішшю: Київстар приголомшив абонентів оновленими тарифами Головна ціль п'ятниці – не загнати себе: гороскоп на 29 листопада для всіх знаків Зодіаку Треба терміново замінити водійське посвідчення: кому загрожує чималий штраф В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Показати ще

«Цей інструмент дозволить у електронному вигляді здійснювати наступні процеси:

1) реєстрацію звернень громадян про проведення перевірки;

2) підготовку, погодження та реєстрацію наказів про позапланові та планові перевірки, а також документів з матеріалами для порушення кримінальної справи;

3) формування уніфікованого акта за результатами перевірки відповідно до затвердженого зразка;

4) ведення довідника підприємств, діяльність яких контролюється ДЕІ;

5) автоматизоване формування плану перевірок з довідника підприємств;

6) формування аналітичних та статистичних звітів для публікації у відкритому доступі», - пояснив Андрій Мальований.

Деякі процеси будуть здійснюватися системою автоматично. Електронна система також буде інтегрована з низкою реєстрів для швидкого обміну даними.

«Значна частина процесів буде здійснюватися у автоматизованому режимі. Наприклад, плани перевірок підприємств система формуватиме самостійно, ґрунтуючись на ступені ризику діяльності суб’єкта господарювання для довкілля.

Крім того, система «Екологічний інспектор» буде інтегрована з низкою реєстрів, як от Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля та Реєстр підприємств забруднювачів для швидкого отримання даних, потрібних для роботи наших фахівців», - додав Андрій Мальований.

Впровадження електронної системи в Держекоінспекції дозволить збільшити ефективність роботи органу та зняти навантаження з працівників.

«Основна мета створення цієї системи - підвищити продуктивність роботи працівників ДЕІ. Зараз на підготовку до перевірок, їх планування та формування документів витрачається чимало часу, оскільки здійснюються ці процеси у «ручному» режимі. Електронна система дозволить точно і бездоганно вести всю документацію ДЕІ, а також зняти навантаження з працівників, і, відповідно, покращити ефективність їх роботи», - зазначив Андрій Мальований.