Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися27 листопада 2020 року на сайті Мінфіну з'явився новий негативний відгук від анонімного користувача.
Читайте Знай в Google News!
Клієнт банку стверджує, що по при черговій грошовій операції закордон Фінмоніторинг "запідозрив" ризиковану операцію. "Моє підприємство займається міжнародними перевезеннями вантажів, відповідно маємо валютні надходження, євро і долар вирішили для розвитку зайнятися імпортом авто з америки привезли і розмитнили вже більше десятка авто оплати офіційні без всяких махінацій все документально підтверджено і ось 24.11 зробив свіфт на наступний куплений на аукціоні автомобіль гроші не пішли", — написав користувач у своєму відгуку.
Документи були згодом надані разом з поясненнями. Однак цього виявилося замало і клієнт банку надав додаткові документи і пояснення. Вчора, 27 листопада, йому прийшла відповідь з боку Приватбанку, в якому йдеться про те, що платіж заблокований. "Ще раз - мій валютний рахунок, мої кошти на ньому, дві сторінки письмових пояснень, купа підтверджуючих документів??? А ви говорите, АГА! До понеділка мені аукціон нарахує 150 $ за несвоєчасну оплату лота", — додав він. До того ж, до цієї вартості додасться плану за стоянку, тому підприємцю доведеться заплатити близько 500 доларів.
В кінці свого відкликання Користувач радить закрити всі рахунки в цьому банку, якщо люди хочуть спокійно робити бізнес.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, в Приватбанку кредит вимагають від усіх родичів українців, дружини в сльозах: "Відчуття, що озвірів"
Як повідомляв "Знай.ua", фейковое додаток "ПриватБанк" розоряє українців: повна копія, будьте обережні
Знай.ua писав, ПриватБанк косячить і ховається від звернень клієнтів: "Можна поговорити з живою людиною?"