Трохи більше тижня тому у Києві почали відновлювати роботу ресторани McDonalds. При цьому спочатку вони планують працювати виключно на доставку через популярний сервіс, але українці незадоволені.

Нова скарга з'явилася на порталі otzyvua.net . Там кожен бажаючий може залишити свою думку щодо використання того чи іншого сервісу.

На цей раз під роздачу потрапив сервіс доставки Glovo.

McDoland's, фото: Знай.ua
McDoland's, фото: Знай.ua

В Україні з початку повномасштабного вторгнення, а це понад 7 місяців, не працювали ресторани McDonalds, і ось нещодавно компанія втішила киян відкриттям.

Популярні новини зараз
Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

Процес підготовки до відкриття займає величезну кількість часу, тому поки що було ухвалено рішення доставляти замовлення за допомогою Glovo. Ресторани залишаються закритими до жовтня.

Glovo, фото: скріншот з відео
Glovo, фото: скріншот з відео

Не всім сподобалася ця ідея, оскільки зловити кур'єра дуже складно у зв'язку з ажіотажем, і щоб забрати замовлення біля дверей ресторану доводиться доплачувати.

"Хотіли замовити їжу в Маку на Мінській з доставкою на Мінський масив. Мало того, що вони додали сервісний збір (оплата роботи програми та спеціалістів, що обслуговують це - ЧТОВ??), так ще й неможливо отримати замовлення НІДЕ, окрім як під дверима самого закладу Ще й доплата кур'єру за погані погодні умови! Це що, жарт такий? - йдеться у цій скарзі.

Скарга, фото: скріншот
Скарга, фото: скріншот

При цьому, як виявилося, кур'єри самостійно можуть виставляти собі радіус доставки, і щоб не перевантажуватися вони доставляють тепер у межах закладу харчування.

Тобто щоб вас винесли замовлення і пронесли кілька метрів потрібно заплатити ще близько 70 гривень. Це не такі великі гроші, як зазначає користувач, але дуже неприємно.

ОНОВЛЕНО

До редакції порталу звернулася представниця сервісу Glovo та надала офіційний коментар компанії. Наводимо його без коментарів та ремарок.

Ми передбачали, що на момент перезапуску доставки з МакДональдз попит значно росте і разом із партнером ми робимо все можливе, щоб замовлення були якнайшвидше приготовані та доставлені у найкоротший термін.

Однак звертаємо увагу на кілька важливих моментів:

  1. Як й інші компанії, Glovo додає комісію за обслуговування, щоб підтримувати функціонування сервісу в належному стані. Комісія розраховується як 5% від суми замовлення користувача і покриває операційні витрати: розробку та підтримку програмного забезпечення, комісії третіх сторін, необхідних для безперебійної роботи застосунку.

  2. Ми стежимо за тим, аби всі замовлення на платформі доставлялися у належному стані та при дотриманні температурних норм. Тому у зв'язку з погіршенням погодних умов послуга доставки може бути тимчасово недоступною у конкретному ресторані або може бути зменшений радіус доставки. При цьому, доставка замовлень за будь-яких умов здійснюється на адресу, вказану користувачем у застосунку при оформленні замовлення.

  3. Кур’єри – це незалежні контрагенти, які підключаються і співпрацюють з платформою Glovo та обирають зручний для себе час і територію виконання замовлень. Кур'єри не можуть самостійно регулювати розмір радіусу доставки. Відповідно до попиту, сезонності і погодних умов радіус доставки може змінюватися платформою. У разі виявлення порушення правил користування платформою з боку кур`єра, його обліковий запис буде заблоковано.

  4. Підвищення вартості доставки за несприятливих погодних умов не є нововведенням для Glovo та існує тривалий час. Це пов'язано з тим, що в осінньо-зимовий час компенсація для кур'єрів підвищується, адже компанія розуміє: по-перше, як погодні умови ускладнюють ефективне здійснення доставок; по-друге, потреби кур'єрів на додаткові витрати з обслуговування транспортних засобів. У зв'язку з цим, у застосунку користувачів під час несприятливих погодних умов (дощ, сніг, ожеледиця) підвищується вартість доставки.

У разі виникнення ситуацій з доставкою замовлення у неналежному стані, ми рекомендуємо користувачам сервісу звертатися до служби підтримки через застосунок, у чаті до замовлення. Після ознайомлення оператора служби підтримки зі зверненням, користувач отримає компенсацію від сервісу.

Нагадаємо, що експерт назвав час, який знадобиться Україні на повне відновлення: вимірюється десятками років

Раніше повідомлялося, що хоробри іранські жінки поставили на вуха всю країну: режим палає, заворушення охопили міста

Також, росіяни тікають із країни на самокатах, а жінки закликають їх їхати вмирати