Українець розповів, як йому не вдалося ні онлайн, ні у відділенні ПриватБанку замовити та зняти власні кошти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦим він поділився у своїй скарзі на порталі
Замовляв кошти в касі, коштів немає заявка опрацьована, замовити ще раз не можу, тому що пише що є заявка, в чаті підтримки пишуть що активних заявок немає, в підтримці телефоном чекаєш 100 годин потім просять підтвердити особистість і задають 100 питань, пізніше кажуть що ви не відповіли на питання, вам допомогали і зробити нічого не можуть.
За словами українця, таке обслуговування негативно відбивається на репутації банку. А свій відгук назвав "Повним проваллям".
Повний бардак, обслуговування просто на рівні 00000
На відгук оператори банку відповіли, що відправили його на опрацювання до фахівців.
Попри відгуки, ПриватБанк продовжує бути одним з найпопулярніших фінустанов в Україні, нещодавно він змінив умови надання однієї з найпопулярніших послуг – "Миттєвої розстрочки". З другої половини листопада процентна ставка з цього виду кредитування зменшується з 2,9% до 1,9%.
Нагадаємо, ми писали, що "Ощадбанк" влаштував українцеві телефонний "терор" у спробах нав'язати кредит
Як повідомляв "Знай.ua" індексація пенсій з 1 грудня: кому з літніх українців пощастить із надбавкою.
Також "Знай.ua" інформував, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови