Один із найбільших українських державних банків, у якому більшість українців отримують свої законні державні виплати (навіть популярніші за "Укрпошту") вже встиг у перші дні зими надати своїм клієнтам чимало турбот. Цього разу ми не говоритимемо про те, що співробітники банку себе хамськи ведуть до людей похилого віку у відділеннях, цього разу ми звернули увагу на тему депозитів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗазначимо, що депозити, у такий тривожний та стресовий для держави час – дуже ризикована процедура, проте ми поговоримо не про довіру до фінансової установи, а про те, чому українці не можуть зняти з рахунків свої гроші.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Третього лютого 2022 року, у вихідний день, працівники банку самостійно продовжили мій депозит. Я ж заздалегідь ходив у відділення та просив не продовжувати! На рік я залишусь без власних коштів!", - пише незадоволений клієнт банку.
Заради справедливості варто зазначити, що співробітники банку таки надали свою відповідь на цю проблему: "При закінченні депозиту він триває автоматично, якщо не було відключено автопролонгацію. Для того щоб скасувати автопролонгацію, потрібно саме написати заяву про її відключення у відділенні. Також автопролонгацію можна відключити самостійно до Ощаду 24/7".
Раніше повідомлялося, "Хлібний" зганьбився на всю країну: пенсіонерку, яка втратила будинок, виганяли з кафе в мороз.
Також, 2000 грн. під ялинку: ПриватБанк роздасть українцям гроші, як отримати.