Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", яким українці користуються лише через обов'язкові клієнтські картки, продовжує псувати нерви та настрій громадянам. Справа в тому, що одна з клієнток банку вирішила одразу звернутися до "вищого керівництва", щоб ті у свою чергу "навели лад".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДавайте детально розберемося, що ж трапилося у клієнтки Світлани та міста Бровари, можливо, таке ж трапляється і в інших українців по всій країні.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
[quote author=""]"Я хочу дізнатися, вище керівництво "Ощадбанку" реагують на скарги клієнтів? Ви їх читаєте? Таке враження, що їм все сходить з рук, тому рядові співробітники і поводяться по-хамськи, знаючи наперед, що їм нічого не буде. Куди я можу звернутися, щоб хамів було покарано?", - пише незадоволена клієнтка фінустанови.
Суть звернення відома, проте поки що точно невідомо, що ж є предметом скарги. Це хамське поведінка співробітників банку чи, можливо, якісь технічні несправності у відділенні банку. А сама скарга приписуватиметься відділенню у місті Бровари, що зовсім поряд з українською столицею.
Нагадаємо, понад 10 тисяч гривень: у яких областях українцям виплачують найвищі пенсії.
Раніше повідомлялося, 6600 гривень на сім'ю: українці все ще можуть отримати виплати від ООН.
Також, "Що ви творите?": платіжки за газ для українців погладшали майже на 50%.