Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія Lifecell, яка користується великою популярністю серед мешканців центральних та західних областей нашої країни, продовжує дуже неприємно дивувати своїх клієнтів.

Багатьох абонентів даного мобільного оператора дуже непокоїть той факт, що після зміни тарифу попередній оплачений тариф буквально зникає і користувач не має можливості залишатися на зв'язку.

Про це стало відомо завдяки новому відгуку незадоволеної абонентки оператора Lifecell на порталі для відгуків Otzivua.

Lifecell, скріншот: YouTube
Lifecell, скріншот: YouTube

Головна претензія, що в такій ситуації можуть опинитися діти з мобільними гаджетами, які не мають коштів та можливості поповнити рахунок.

Популярні новини зараз
До 20 грудня потрібно встигнути: хто має відвідати ТЦК "Тисячу Зеленського" дозволили отримати ще одним способом: як скористатися можливістю Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ Кредитки стають непотрібним пластиком: ПриватБанк позбавляє клієнтів важливої послуги
Показати ще

"Шановний lifecell, а можна якось попереджати, що після зміни тарифу попередній сплачений тариф (навіть якщо йому лише кілька днів) тупо зникає, і дитина залишається без можливості зателефонувати батькам?

Вам не здається, що це вже більше схоже на пограбування? Все, що від вас взагалі вимагалося - це можливість десяток разів зателефонувати у Мережі протягом місяця... І навіть цього не можете забезпечити", - розповіла незадоволена абонентка Lifecell на Otzivua.

Відгук невдоволеного абонента Lifecell, скріншот: Otzivua
Відгук невдоволеного абонента Lifecell, скріншот: Otzivua

Нагадаємо, "Все через заднє місце": абоненти Vodafone скаржаться, що платять гроші, але залишаються без обіцяних послуг.

Раніше повідомлялося, що Lifecell приваблює українців послугою, але абоненти обурені якістю.

Також, у яких випадках переселенців можуть позбавити виплат від держави: нагадування для ВПО.