Швейцарський виробник Nestlé підняв ціни на свою продукцію, проте обсяг продажу при цьому практично не змінився. Це та компанія, яка частково припинила роботу в росії, але повністю з ринку країни-агресора не вийшла.

Минулого кварталу продукція Nestlé подорожчала на 10%, як повідомили у виданні Financial Times. У той же час виробник хвалиться успішними продажами, оскільки споживачів не збентежили зміни, хоча востаннє таке суттєве зростання цін було у 1990 році.

Продукція Nestlé, apostrophe
Продукція Nestlé, apostrophe

Найсильніше подорожчали молочні продукти, морозиво та товари для домашніх тварин. Ціни злетіли на 12%. Продаж збільшився завдяки дитячому харчування та кондитерським виробам, особливо батончикам KitKat.

За словами виконавчого директора Марка Шнайдера, підвищення цін було "відповідальним" і це допомогло бренду впоратися з "постійним тиском протягом двох років інфляції витрат".

Популярні новини зараз
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

Після значного зростання цін Nestlé збільшила свій виторг на 5,6% до 23,5 млрд швейцарських франків ($26,5 млрд). Сума перевищила прогнози, а акції компанії злетіли на біржі у Цюріху.

Компанія Nestlé, фото ЕРА
Компанія Nestlé, фото ЕРА

Під час війни Nestlé припинила свою співпрацю з росією, але частково. Компанія реалізує країні базову продукцію – дитяче харчування, каші, спеціалізоване харчування та лікувальні корми для домашніх тварин. При цьому керівництво запевняє, що прибутку не отримує, проте це не скасовує факту роботи в країні, яка вбиває українців.

Нагадаємо, 50 великих західних компаній, які спонсорують путінський терор: "Фінансують геноцид українців"

Раніше ми писали про те, що Anonymous "пробралися" прямо в кремль через веб-камери: бачать і чують усі зсередини