Українець розповів, як втратив усю пенсію, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Деталі він розкрив у скарзі, яку залишив на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПенсіонер розповів, що намагався зняти з картки через банкомат ПриватБанку, але в результаті сталася помилка і операцію не було виконано. Однак уся сума списалася з рахунку.
"17.05.2023 року я намагався зняти пенсійні кошти в банкоматі з пенсійної діжитал картки. В результаті кошти не отримав і вони зникли з картки. При цьому в банкоматі з'являлося повідомлення про помилку та напис, що кошти не буде знято з картки", - поділився пенсіонер.
Українець обурився, що в банку йому, як пенсіонеру, порекомендували чекати два тижні. Він зазначив, що втратив кошти і не уявляє, як прожити цей період, поки повертатимуть гроші.
"Як це розуміти? Як пенсіонер може 14 днів (інформацію надав банк) чекати на повернення пенсії на карту? А жити за які гроші?", - обурився чоловік.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що заявка на повернення коштів у роботі, але інкасація та звірка даних займе певний час.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк без відома клієнтів підключає платні послуги: "У відділенні працюють шахрайки".
Також наш портал інформував, що з доларами почнеться справжній квест: ПриватБанк видає непридатні купюри, які підлягають інкасо.
Крім того, ми писали, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.