У мережі українці часто-густо скаржаться на мобільного оператора, цього разу поскаржилися на підключення платних послуг.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКористувачка Богдана написала, що без її відома підключаються платні послуги, та знімаються кошти. На що адміністратори сторінки почали відповідати хто на що гаразд, і навіть запросили докази того, що абонент не підключав послугу.
Напишу ще тут. Бо до оператора додзвонитися нереально, чат-бот в телеграм не працює. Скажіть, будь ласка, чому без мого відома підключаються платні послуги, і знімаються кошти???
У відповідь користувач отримала декілька відповідей, від погрозливих, "а ви доведіть, що не підключали", до обнадійливих, "напишіть свій номер і ми розберемося".
Імовірно в адміністраторів замість вибачитися за підключення послуг без згоди абонента "інші налаштування", адже зрозуміло, що людина довести те, що вона не підключала послугу не може. А відгуки про самовільне підключення платних послуг Київстар - звична практика, і це не перший відгук, де скаржаться на таку проблему.
Нагадаємо, ми писали, що "Київстар" вирішив зізнатися у любові українцям але викликав хвилю обурення: "Нічого не працює як треба".
Як повідомляв "Знай.ua", дев'ять тарифів зникнуть: хто залишиться без улюблених пропозицій від "Київстару".
Також "Знай.ua" інформував, "Київстар" анонсував нові тарифи, але не всім сподобається.