Один з трьох найбільших українських мобільних операторів компанія Vodafone, яка користується популярністю практично у всіх областях нашої країни, продовжує підносити неприємні ситуації своїм клієнтам.

Цього разу українець, який не має можливості стабільно пересуватися на своїх ногах, заявив, що мобільний оператор "заганяє його в борги" та просить приїхати до центрального офісу, а також загрожує приходом колекторів.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного абонента компанії Vodafone на порталі Otzivua.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

"Я п'ятий місяць після операції, тільки на милицях рухаюся лікарняною палатою. Пенсіонер, пенсія - 2300грн, не можу більше оплачувати телефон у розмірі 175 грн на місяць. Звернувся до оператора. Мені повідомили, що я можу дистанційно перейти з контракту на передоплату ( щоб був додзвонений на телефон) без поповнення, було надіслано зазначені документи та сплачено заборгованість у розмірі 24 грн.

Популярні новини зараз
У темряві збираємо на ремонт? Влітку тарифи на світло для простих українців зростуть до 4,8 грн На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати
Показати ще

Прийшла відповідь, що відмовлено та знято гроші, знову введено у борги – 155грн. Після розмов з одним оператором було з'ясовано, що потрібно знову оплатити кошти і фото просто прикріпити. Сплатив 155 грн. Знову відмова на підставі того, що не пройшла ідентифікацію. Спілкувався із 10-12 операторами. Сказали, що поговорили з відділом, який займається цим питанням, і відповіли, що все гаразд треба ще раз направити документи. Направив, пройшов ідентифікацію, дзвонили та знову відмовили на підставі того, що дана послуга не доступна для призначення.

Шахраї, ввели мене в оману. Змусили заплатити 24 грн., а потім 155 грн. І знову наступного місяця втягнуть у борг 175 грн. Мені вже люди в палаті скидалися, щоб вам здирникам заплатити 155 грн. Я пенсіонер, маломобільний, а ви вводите мене в оману взимку кошти, і ще загрожує колекторами. Тепер потрібно для переходу з контракту на передоплату їхати до Києва до центрального офісу. Я цього станом здоров'я зробити не можу.", — поділився своєю ситуацією українець.

Відгук незадоволеного абонента "Vodafone", скріншот: Otzivua
Відгук незадоволеного абонента "Vodafone", скріншот: Otzivua

Нагадаємо, українка поскаржилася на Vodafone через "махінації" з акціями для абонентів: "Зручно зробили".

Раніше повідомлялося, Київстар невідомо куди подіє гроші українців: "Чому не працює тариф?".

Також, встигніть до 31 червня: оператор Vodafone анонсував новий бюджетний тариф.