За перше півріччя цього року 4880 пасажирів зверталося до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНайчастіше пасажири забувають звичайні речі – телефони, ноутбуки, годинники, гаманці, документи, прикраси. Але першість здобув підрясник з пачкою чипсів.
Забудько полюбляє чіпси зі смаком сметани та зелені.
Проте серед забутих речей буває багато цікавого: забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння.
Перед виходом з потяга необхідно передивитися свої речі, чи нічого ви не забули.
Якщо ж ви таки загубили у потязі важливу річ – звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.
Нагадаємо, ми писали, що українцям можуть обмежити постачання води: все через тариф, який лишився незмінним.
Як повідомляв "Знай.ua" на вулицях Києва вводять суворі обмеження: пересуватися заборонено.
Також "Знай.ua" інформував, хвороба або нещасний випадок: фахівець розповідає, як повернути повну вартість квитка Укрзалізниці.