За перше півріччя цього року 4880 пасажирів зверталося до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі.

Найчастіше пасажири забувають звичайні речі – телефони, ноутбуки, годинники, гаманці, документи, прикраси. Але першість здобув підрясник з пачкою чипсів. Передають в пресслужбі перевізника.

Підрясник та чіпси, скриншот
Підрясник та чіпси, скриншот

Забудько полюбляє чіпси зі смаком сметани та зелені.

Проте серед забутих речей буває багато цікавого: забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння.

Популярні новини зараз
Дешевий зв'язок для пенсіонерів: у "Київстар" зробили заяву Важливі зміни у субсидіях на 2025 рік У платіжках за комунальні послуги з'явився новий рахунок: кому готувати більше грошей Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ
Показати ще

Укрзалізниця. Фото: Youtube
Укрзалізниця. Фото: Youtube

Перед виходом з потяга необхідно передивитися свої речі, чи нічого ви не забули.

Якщо ж ви таки загубили у потязі важливу річ – звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger. — нагадують в Укрзалізниці.

Нагадаємо, ми писали, що українцям можуть обмежити постачання води: все через тариф, який лишився незмінним.

Як повідомляв "Знай.ua" на вулицях Києва вводять суворі обмеження: пересуватися заборонено.

Також "Знай.ua" інформував, хвороба або нещасний випадок: фахівець розповідає, як повернути повну вартість квитка Укрзалізниці.