Якщо покупець випадково розбив чи пошкодив товар у магазині, він не зобов'язаний його оплачувати. Ми розповімо вам про деякі нюанси, які дозволять поставити на місце нахабну адміністрацію.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це
Трапляються ситуації, коли покупець може випадково зачепити якусь пляшку алкоголю, пакет із цукром, коробку яєць та інші продукти.
Однак мало хто знає, що у тому випадку, коли ви випадково розіб'єте чи пошкодите щось у магазині направляючись до каси, ви можете не оплачувати зіпсовний товар.
Відповідальність за його зберігання, до моменту купівлі покупцем, забезпечує сам магазин.
Вимоги адміністрації чи продавців оплатити таку "незаплановану" покупку суперечать ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.
"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.
Якщо у вас все ж таки виникла конфліктна ситуацію, то для того щоб довести, що ви товар пошкодили ненавмисно, попросіть адміністрацію переглянути відео з камер відеоспостережень.
Якщо таким чином не вдалося вирішити ситуацію, тоді викликайте на місце події поліцію.
Раніше ми писали про те, що українцям подарують по 600 доларів від ЮНЕСКО: хто та як зможе отримати грошову допомогу
Як повідомляв Знай.ua, із пиріжками доведеться почекати? Українські супермаркети оновили ціни на картоплю, капусту та цибулю
Також портал Знай.ua писав, що готуйте банки, буде сік: українські супермаркети знизили ціни на помідори, огірки та перець