Скупилися у супермаркеті, а вдома виявляєте, що деякі продукти прострочені? Ситуація, від якої ніхто не застрахований. Як діяти і чи можна повернути свої гроші, роз'яснює офіційний telegram-канал Держпродспоживслужби "Захист прав споживачів".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ супермаркетах зазвичай ретельно стежать за тим, щоби на полицях не було простроченої продукції. Але часом працівник може недоглянути й "прострочка" опиняється у кошику покупця. Тому на закупівлі краще завжди самостійно перевіряти термін придатності товару.
Якщо ж вийшло так, що купили прострочений продукт і виявили це тільки вдома, слід повернутися в магазин з чеком і повідомити про неприємності. Працівники мають поміняти товар чи повернути гроші.
"Бери чек і сміливо повертайся до магазину. Працівники повинні замінити товар на придатний до споживання або повернути тобі гроші. Також за реалізацію непридатного до споживання товару передбачена відповідальність, згідно статті 23 Закону України "Про захист прав споживачів"", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, держпродспоживслужба проводить перевірки: у Києві магазин покарали на 265 тисяч за завищення цін.
Також наш портал інформував, обходьте десятою дорогою: які кавуни небезпечно купувати та як вибрати якісний продукт.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, тепер ніякий Pepsi або Lay's: компанії визнали спонсорами війни, які дають гроші на вбивства українці.