Українців закликають вчасно фіксувати та передавати показники лічильника, а також не забувати оплачувати платіжки за комуналку. Втім, навіть у тих, хто виконує вимоги, виникають проблеми із "Нафтогазом".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт "Нафтогазу" заявив, що компанія власноруч створює перепони для своєчасної оплати комуналки, тому що "забуває" надсилати паперові платіжки. Справа в тому, що ще не всі споживачі перейшли на електронні рахунки, адже у багатьох просто немає доступу або коштів, щоб скористатися інтернетом.
"Я не зміг передати покази за газ, Нафтогаз не прислав мені роздруківку на оплату за вересень 2023р. Телефон в мене не працює, а Інтернет все дорожчає, тому в майбутньому я все менше зможу користуватися Інтернетом та мобільним зв'язком. Раніше я передавав покази лічильника за газ при оплаті в терміналу ПриватБанку, але в них теперь потрібен мобільний телефон, тому не зміг оплатити вашу послугу за спожитий газ. Так своїми рішеннями ви створюєте перешкоди абонентам для оплати послуг за газ", - написав він.
"Нафтогаз" спробував допомогти клієнту, але він уточнив, що не потребує разового вирішення проблеми. Українець не хоче опинитися у подібній ситуації у майбутньому.
"Проблему я висловив, тепер потрібно правильне рішення вашого керівництва чи уряду України. Навряд чи я один з таким питанням по Україні буду в майбутньому", - зазначив клієнт.
Нагадаємо, заплатіть зі своєї кишені: в обленерго зробили важливу заяву
Раніше ми писали про те, що українці вже днями сидять без світла: "Ми цапи-відбувайла?"
Як повідомляв Знай.ua, "Нафтогаз" попередив українців: що потрібно встигнути зробити до початку опалювального сезону