Два київські мости — Патона та Метро — перебувають у критичному стані й можуть завалитися в будь-який момент, що становить велику загрозу для водіїв. Незважаючи на це, мости досі використовуються, і щодня ними проїжджають понад 100 тисяч авто.

За результатами перевірки у 2023 році, 9% мостів в Україні є аварійними. До цього переліку потрапили й столичні мости Патона та Метро. Їхні балки сильно кородовані, а опори покриті тріщинами та осипаним бетоном. Хоча мости вважаються небезпечними, рух по ним не перекрили, а лише обмежили для вантажівок та у деяких смугах.

Міст Патона, скріншот
Міст Патона, скріншот

Міст Патона, відкритий у 1953 році, та міст Метро, збудований у 1965, стали одними з найстаріших у Києві. Їхній технічний стан оцінюють на п’ятому, найгіршому рівні — це означає, що конструкції вже майже непридатні до використання. Експерти попереджають, що обвал може статися в будь-який час.

Міст Патона, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube
Міст Патона, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube

Популярні новини зараз
На українців чекають додаткові квитанції: комуналка ще більше випатрає гаманці Повістки поштою: хто точно не отримає запрошення у ТЦК Росія готує ґрунт для масового блекауту: "Це фактично підготовка" Бронювання не захистить: кого можуть мобілізувати прямо з ТЦК
Показати ще

Крім того, інші київські мости також потребують уваги. Північний міст (1976) та Південний (1990) не в кращому стані й також потребують ремонту, хоча і не настільки аварійні. Найбільш справним вважається Дарницький міст, який відкрили у 2010 році.

Патонівський міст особливо потерпає від корозії. За даними звіту обстеження 2020 року, металеві елементи мосту серйозно пошкоджені, а інженерні мережі неодноразово проривалися. Незважаючи на те, що його термін служби ще не завершився, зношення йде швидше через збільшене транспортне навантаження та відсутність належного догляду.

Міст Патона, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube
Міст Патона, кадр з відео, зображення ілюстративне: YouTube

Мости Патона та Метро навряд чи доживуть до своєї 100-річної гарантії без серйозного ремонту. Їхній стан тільки погіршується через неякісне обслуговування та зростання трафіку, що на них не розраховували інженери минулого століття.

Раніше ми повідомляли, кияни сподіваються на новий проєкт після 10 років мовчання влади.

Дев'яносто відсотків мостів у Києві аварійні- детальніше на Знай.ua.

Нагадаємо, що заважає відновити роботу моста Патона?