Державний ПриватБанк зараз має труднощі з випуском нових банківських карток, тому клієнтам рекомендують і надалі використовувати старі картки, навіть якщо їхній термін дії завершився.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пише Політека.
Про ситуацію стало відомо зі скарги, опублікованої на порталі Мінфін, де користувачі залишають відгуки про роботу фінансових установ.
За словами одного з клієнтів ПриватБанку, його мати, яка обслуговується в ПриватБанку, зіткнулася з проблемою: після закінчення терміну дії картки вона звернулася до відділення для її перевипуску, але отримала відмову через відсутність пластикових носіїв. Жінці порадили продовжувати користуватися старою карткою.
"Моя мати є клієнтом банку. У неї закінчився термін дії картки. Вона звернулася до найближчої філії, щоб перевипустити карту, де їй сказали, що у зв'язку з відсутністю пластику не перевипустять картку і вона може й надалі користуватися нинішньою карткою, тому що військовий стан тощо", - зазначив автор відгуку.
При цьому клієнт ПриватБанку скаржиться на незручності, з якими стикається мати при розрахунках: кожен касир відзначає завершений термін дії, а сам платіж проходить із затримкою.
ПриватБанк поки що не прокоментував ситуацію. Відомо, що ПриватБанк вже неодноразово продовжував дію карток, термін яких закінчився після 24 лютого 2022 року. Вони залишаються у силі більшість угод, зокрема розрахунків у магазинах. У той же час, проблеми можуть виникати при оплаті на зарубіжних сайтах і під'єднанні картки до сервісів з регулярною підпискою, оскільки деякі платформи не приймають такі пролонговані картки.