"Нафтогаз" пропонує побутовим споживачам знижку на оплату "блакитного палива", проте через певний нюанс не всі клієнти можуть скористатися шансом заощадити.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк правильно виконати умови та отримати обіцяну знижку, пояснили на офіційній facebook-сторінці газопостачальної компанії.
У "Нафтогазі" зазначили, що деякі клієнти можуть мати проблеми з правом на знижку. Це зокрема стосується тих, хто проводить оплату за послуги через додатки українських банків.
У компанії нагадали, що знижка надається за умови своєчасної та повної оплати за спожитий газ до 15 числа поточного місяця. При цьому операція в обов'язковому порядку має проводитись через онлайн-сервіси "Нафтогазу".
Тобто платити потрібно через:
- особистий кабінет чи просто на сайті компанії без реєстрації;
- через чат-боти у месенджерах Viber чи Telegram.
Якщо заплатити у встановлений термін, але через "Приват24" або інший банкінг, то знижка нарахована не буде.
З іншого боку, важливим аспектом є актуалізація даних. Зокрема, цієї вимоги потрібно дотримуватись для отримання швидкого доступу до онлайн-сервісів, отримання актуальної інформації щодо рахунку та правильних нарахувань за спожитий газ.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ваші дані можуть стати причиною проблем із газом: як не потрапити у пастку з Нафтогазом.
Також наш портал інформував, платіжки завищені майже вполовину: українці в люті – "Нафтогаз" відхрещується.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, тривожні дзвіночки: що потрібно перевірити в будинку, якщо раптово збільшилися рахунки за газ.