Якщо ваш потяг прибув із запізненням або був скасований, ви маєте законне право на повернення коштів або отримання компенсації. Про це розповіла адвокат Олена Воронкова у коментарі "РБК-Україна".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
За словами спеціалістки, у разі запізнення поїзда більш ніж на 60 хвилин або його скасування пасажир може оформити повернення повної вартості квитка. Це регулюється пунктом 19.16 "Правил залізничних перевезень", затверджених Міністерством транспорту.
"Крім того, у випадку скасування рейсу пасажир має право безплатно скористатися альтернативним маршрутом того ж перевізника", – наголосила Воронкова.
Як зазначила адвокат, якщо через запізнення поїзда ви не встигли на наступний рейс, перевізник зобов’язаний, за наявності відповідного маршруту, забезпечити доставлення до кінцевого пункту призначення. Якщо цього не зроблено, можна звернутися до суду з позовом про відшкодування збитків за зірвану поїздку.
Щоб повернути гроші або отримати компенсацію, необхідно:
- звернутися до каси на вокзалі для оформлення повернення;
- звернутися до чергового по вокзалу та попросити відмітку на квитку або довідку про запізнення/скасування;
- зробити фото табло з інформацією про затримку потяга;
- зібрати документи, що підтверджують, що ви не встигли на наступний рейс.
Юристи радять насамперед розв'язувати питання на місці, звернувшись до представника перевізника, щоб вас пересадили на інший поїзд. Судовий процес слід розглядати лише як крайню міру, якщо інші способи не дали результату.
- Нагадаємо, прожитковий мінімум зросте разом із цінами: як зміниться добробут українців у найближчі три роки.
- Раніше ми розповідали, що надбавки до пенсії у червні: хто та які виплати може отримати.
- Також стан для пенсії зараховуватимуть по-новому: які зміни приготували українцям.