Українці дуже люблять всілякі акції в магазинах, бо вони не тільки дозволяють заощадити кошти, а й даруть задоволення від того, що щось вийшло купити дешевше.

Супермаркет. Фото: скрін youtube
Супермаркет. Фото: скрін youtube

Згідно з опублікованим Асоціацією ритейлерів України (RAU) дослідженням "Динаміка сектору FMCG: food, non-food, drogerie", товари зі знижкою в супермаркетах обирають 75 % українців. Доволі розповсюджена така ситуація, коли покупці відстежуюють акційні пропозиції та обходять декілька магазинів, щоб зібрати більше знижок.

Найчастіше споживачі купують по акції кондитерські вироби, алкоголь, снеки. Протягом останніх місяців також виріс попит на готові морепродукти, рибу, м'ясні вироби.

Алкоголь, фото: Знай.ua
Алкоголь, фото: Знай.ua

В дослідженні також зазначається, що українці стають все більше зацікавленими в продуктах власних торгавельних марок магазинів, бо вони часто набагато дешевше аналогічних брендових товарів. Доречі, всього 13 % споживачів майже не реагують на акційні пропозицій та купують продукцію конкретних марок незалежно від її ціни.

Популярні новини зараз
Штормить потужно, по кілька днів: Україну накриє серія магнітних бур Школи скоротять, програму посилять: що чекає школярів Українців попередили про хвилю страшної епідемії: зафіксовано першу смерть Школи змінюють правила: що чекає на учнів та батьків з 1 вересня 2025 року
Показати ще

Наразі обсяги продажів за акційними цінами складають 49 % в непродовольчому секторі та 56 % - в продовольчому. Після початку повномасштабного вторгнення ці обсяги значно знизились, але зараз ситуація вже нормалізувалась та стабілізувалась.

Нагадуємо, раніше портал Знай писав Дадуть грошима або майном: українці можуть претендувати на 29 тисяч гривень.

Також ми повідомляли Липневі платіжки не додадуть радості: скільки доведеться платити за світло та газ.

Крім того, ми інформували Юлія Тимошенко очолила міжфракційне об‘єднання із захисту прав ветеранів, учасників бойових дій та їхніх родин.