Близько 4 тисячі кілометрів автошляхів планують відремонтувати в України до кінця 2018-го року. На ці потреби виділено рекордну суму – 50 мільярдів гривень, тобто більше, ніж у 2017-му.

Конкуренцію вітчизняним підрядникам складуть компанії з ЄС і Китаю.

"Стосовно Києва: в рамках дорожнього фонду їм виділено близько мільярда гривень на цей рік на фінансування доріг", - розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Втім, поки що дорогами займаються не іноземці – технології всі наші, біда в тому, що якість залишається під питанням. Навіть у столиці досі вкладають асфальт просто у калюжі, як було свого часу на Набережно-Печерській вулиці.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Не краща ситуація і в житловому масиві Совки, зокрема на автомагістралі від проспекту Лобановського до міжнародного аеропорту "Київ". Ця розв'язка суто теоретично повинна була розвантажити центр, але дорожники прибрали старе полотно, а нове покласти забули.

Численні скарги від мешканців надходять і на адресу компанії "Укратоменергобуд" щодо дороги на Жуляни, але київська влада обмежується письмовими відмовками. Люди падають просто у відкриті люки, ДТП частішають, тому чи зміниться ситуація із приходом інших підрядників, поки невідомо.

Дивіться: скільки гривень у кілометрі, або як будують українські дороги

Як повідомляв портал "Знай.ua", гроза українських доріг, асфальтоукладниця Катя підкорює Польщу.