Алкоголь, цигарки, їжа собаки та… діти – ось з чим та ким не можна заходити до взуттєвого магазину мережі Запорізької фабрики. Українці підняли ґвалт через дітей, яких поставили в один ряд із забороненими речами.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПісля жвавих дискусій в мережі, керівництво магазину не забарилось із коментарями та пояснило свою точку зору, - пише Vgorode.
За словами адміністратора фабрики, в магазині просто не звернули увагу на те, що їм підсунули в рекламному агентстві, яке ніби-то виготовляє таку продукцію за певним стандартом.
"Так, ми знаємо, що така ситуація була, що вона обговорюється в соцмережі. Проблема вже вирішена, значок ми прибрали. Швидше за все, так трапилося через те, що табличку замовляли у рекламного агентства, а у них закладена стандартна форма, і, швидше за все, вони не прибрали значок коляски. Просто не подумали, напевно. Такого щоб не пускали не було, можливо, попросили бути акуратніше з колясками. Просто у нас споживач зараз витончений - побачив наклейку, відразу обурюються", - прокоментував представник фабрики.
Популярні новини заразСитуація, як із газом: українцям виставили новий тариф на "доставку" електрики Стосується всіх власників газових котлів: "Газмережі" зробили важливе попередження Гороскоп на суботу 16 листопада для всіх знаків Зодіаку: зірки радять Овнам потанцювати, Ракам – день піжами і не більше Доведеться сидіти у темряві, навіть без відключень: українцям показали новий тариф на світлоПоказати ще
Нагадаємо, в мережі цей інцидент викликав неабиякий резонанс. Батьків дуже обурило те, що магазин називає дітей в колясках "забороненими речами". Люди звернулись до фабрики за поясненнями.
Що стосується захисту прав споживачів, ці наклейки нічого не значать і не підтримуються на законодавчому рівні. Якщо вам необхідно зайти в магазин з коляскою і дитиною в ній, ви можете сміливо це зробити.
Дивіться ролик про найкреативнішу рекламу
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", у мережі показали, як виглядала відома реклама у минулому.