Від сьогоднішнього дня українцям слід більше витрачати на поїздки в потягах. "Укрзалізниця" реалізувала перший етап своєї програми та підняла тарифи на 12%.

Про це повідомили представники перевізника.

"Індексація тарифів на 12%, починаючи з цієї доби, розпочалася. На всі напрямки", - повідомили в держкомпанії.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" планувала підвищити тарифи на пасажирські перевезення з 1 квітня, проте цього не сталося через те, що відповідний наказ не пройшов усі рівні узгодження. Проектом наказу передбачається проведення індексації тарифів на перевезення пасажирів у два етапи по 12%. Другий етап має відбутися з 1 жовтня. Загалом рівень індексації тарифів на перевезення пасажирів у грудні 2018 року по відношенню до грудня попереднього року становитиме 25%.

Популярні новини зараз
Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет
Показати ще

Нагадаємо, визначаючи вартість проїзду, "Укрзалізниця" побоялася конкуренції з автобусним транспортом. Однак у подальшому, зазначив він, в залежності від попиту пасажирів, ця вартість квитків може коригуватися.

Тарифи в цифрах

На першому етапі курсування вартість квитка на швидкісний поїзд "Київ - аеропорт "Бориспіль" обійдеться приблизно в 80 гривень.

Умови в поїздах "Укрзалізниці" порівняли з золотом керівників

У мережі розгорівся черговий скандал навколо "Укрзалізниці", її сервісу та знахабнілого керівництва. Пасажир потягу "Київ-Рахів" показав, як виглядає у вагоні туалет, в який неможливо зайти у той час, як очільник підприємства носить форму з золотими ґудзиками.

Дивіться: Очільник "Укрзалізниці" Євген Кравцов відповів на запитання українців

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", для пасажирів "Укрзалізниця" анонсувала нову послугу. Тепер пасажири, купуючи квитки в інтернеті можуть перевірити інформацію щодо комфорту у вагонах, зокрема наявності кондиціонерів, що особливо актуально в літній період. В системі онлайн-продажу квитків над зображенням місць з'явилася спеціальна позначка, яка інформує, чи є саме в цьому вагоні кондиціонер. Ця інформація буде вказана і в придбаному квитку. Нова опція актуальна для регіональних поїздів і поїздів далекого прямування