З 17 травня 2018 року набули нові вимоги до ввезення в Україну так званих "автомобілів на литовських номерах".

Про це повідомляє МЗС України.

Тепер під час перетину кордону громадянин України крім поданих до митної служби довіреностей від імені литовських компаній, чиї інтереси він представляє, повинен надати ще ряд документів.

Це дозвіл на офіційне працевлаштування в Литві і трудовий договір з компанією, якій належить авто.

У разі відсутності цих документів автомобіль на територію України не пустять.

Варто відзначити, що з початку 2017 Україні набирає популярності відносно нова схема ввезення авто на єврономерах - через Білорусь.

Популярні новини зараз

Українські пенсії скоротяться на десять відсотків: у Мінсоцполітики зробили заяву

Українські студенти та викладачі розповіли, як ставляться до дистанційки: "Абсурдне рішення"

Українцям розповіли лайфхак, як заощадити на комуналці: "Вистачає на зимовий період"

В'ячеслав Узєлков розповів як бив колишню дружину Боржемську: "Марині відійшло"

Показати ще

Зокрема, він зазначає, що на одній із митниць Волинської області процвітає незаконна схема з ввезення "евроблях" на територію України.

"Згідно цих даних, всього на одному пункті пропуску на кордоні з Білоруссю "Доманове-Мокрани" організований канал легалізації "евроблях" який за 8 місяців приніс хабарів на 4 мільйони доларів", - зазначив журналіст.

Крім того він відзначив, що влада взагалі не зацікавлена у легаліції "євроблях" в Україні, адже завдяки такому ввезеню процвітає корупційна складова.

Так, журналіст відзначив, що завдяки постійному збільшенню на українських дорогах автомобілів з європейськими номерами влада постійно збільшує свої незаконні корупційні доходи на величезній суми.

"Евробляхи в Україні ніхто не збирається ні легалізовувати, ні забороняти. 700 тисяч машин, які заїхали на територію України в режимі "на рік" - приносять тільки митникам під заступництвом глави податкового комітету Ради Ніни Южаніній і Гройсману" - близько 210 млн дол на рік", - заявив журналіст.

Крім того варто додати, що доки українські парламентарі вирішують, як перекрити українцям можливість купувати дешеві авто з Європи, самі ж громадяни мають на цей рахунок власну думку.

Величезною проблемою стала постанова ВР щодо зниження акцизів на автомобілі з європейською реєстрацією, тому українці почали об заводитись машинами за власними правилами, щоб зекономити якомога більше.

Що ж насправді думають українці про нову систему, та як вони бачать вирішення проблеми.

Як показує соцопитування, 74% респондентів підтримують введення податку 30% від вартості будь-якого авто з європейської країни, - пише "Обозреватель".

31% опитаних переконаний, що розрулити ситуацію допоможе легалізація ввезених в Україну машин, випущених до 2010 року.

Ще 18% учасників опитування запропонували зовсім заборонити ввезення старих автомобілів з ЄС і лише 2% людей відповіли, що слід заборонити ввезення в Україну всіх транспортних засобів з Європи.

Крім того варто відзначити, що під куполом українського парламенту готується новий підхід до вирішення проблеми авто на єврономерах. На думку експертів вирішити проблему допоможе сплата податків, яка не була б набагато менше тієї, яку сплатили люди при ввезенні авто легальним способом.

Як Молдова вирішила проблему "євроблях"

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що власники євроблях потрапили під приціл шахраїв.