Купуючи квитки на потяг, ніхто навіть не уявляє, що іноді можна отримати замість очікуваного сервісу. Звісно, на стандартний набір (чай, постіль і т.д) розраховувати можете, але от чи не задихнетеся ви у вагоні, то вже інше питання.

Приблизно таку пекельну поїздку довелося нещодавно пережити пассажирами рейсу "Укрзалізниці" №126 Київ – Костянтинівка: весь час подорожі вони були змушені дихати димом від вугілля.

Першим на це поскаржився начальник відділу освіти міської ради Слов'янська Вадим Овчаренко на своїй сторінці в Facebook. Здивувала у першу чергу реакція обслуговуючого персоналу – такого "сервісу" від них точно ніхто не очікував:

"Поїзд 126, плацкартний вагон 20, дата 10.11.217. 28 градусів і страшний сизий чад уже з Києва. На прохання пасажирів провітрити вагон провідниця агресивно зневажливо кивнула, що таке вугілля з Африки їм дали, типу нюхайте, придурки, і не скаржтеся, ми так їздимо вже і ви будете", - згадує він.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Цікаво, що навіть вікна у вагоні, аби його провітрити, ніхто навіть не збирався відкривати – аргументували тим, що закрили їх на зиму. Навіть те, що їде багато дітей, і їм ще тяжче витримати подібне випробування, нікого не хвилювало.

Керівництво перевізника жодних коментарів з приводу цієї ситуації не давало. Але тепер до скарг на незручності, не завжди чисті комплекти білизни чи невчасне прибуття потяга, додалися нові – у такі поїздки, вочевидь, краще брати із собою кисневу маску, адже ваші благання про свіже повітря можуть просто не почути.

Дивіться: Укрзалізниця підставляє пасажирів заради нардепів

Як повідомляв портал "Знай.ua", Укрзалізниця презентувала нову форму для своїх працівників, яку відразу розкритикували користувачі мережі.