У четвер, 10 травня, Кабмін затвердив логотип і слоган міжнародного бренду України - UkraineNOWua. Їх підготувало Міністерство інформаційної політики.

У соцмережах відразу ж підхопили новинку і почали обговорювати її.

Так, українці задаються питанням про правильність використання терміну "брендинг".





Деякі коментатори припустили наявність у затвердженому Кабміном варіанті міжнародного логотипу певне відсилання.

"Тільки це не бренд України, а марення сьогоднішньої української влади - все через ... робиться", - написала одна з користувачів.


"Скажіть, а що це за пародія на бренд " Pornhub ", що МінСтець народив нам на нашу голову під виглядом "Ббренд України"?", - зазначають фоловери.



"Якщо шо, то фейсбук стверджує що внизу - новий затверджений логотип України, який затвердили в КМУ, а вгорі - логотип тематичного розділу Порнхаба" – глузують користувачі.

Популярні новини зараз
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще



Українці також подали трохи змінений варіант бренду та пороздумували про символи, сенс таасоціації.



Також владі в соцмережі запропонували альтернативну версію слогана.



Як повідомляв портал "Знай.ua", Настя Каменських в пісні звернулася до "Укравтодору" та зажадала від нього полагодити дороги.

"Я хочу, щоб ти щось хороше зробив за день, щоб ями всі асфальт навік закрив, а не пень. Постав хештег" # можу все, роби, латай все шосе. Швидко зроби, як метеор, Укравтодор. Зробіть дороги! ", - заспівала Настя.