У четвер, 10 травня, Кабмін затвердив логотип і слоган міжнародного бренду України - UkraineNOWua. Їх підготувало Міністерство інформаційної політики.
У соцмережах відразу ж підхопили новинку і почали обговорювати її.
Так, українці задаються питанням про правильність використання терміну "брендинг".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Деякі коментатори припустили наявність у затвердженому Кабміном варіанті міжнародного логотипу певне відсилання.
"Тільки це не бренд України, а марення сьогоднішньої української влади - все через ... робиться", - написала одна з користувачів.
"Скажіть, а що це за пародія на бренд " Pornhub ", що МінСтець народив нам на нашу голову під виглядом "Ббренд України"?", - зазначають фоловери.
"Якщо шо, то фейсбук стверджує що внизу - новий затверджений логотип України, який затвердили в КМУ, а вгорі - логотип тематичного розділу Порнхаба" – глузують користувачі.
Українці також подали трохи змінений варіант бренду та пороздумували про символи, сенс таасоціації.
Також владі в соцмережі запропонували альтернативну версію слогана.
Як повідомляв портал "Знай.ua", Настя Каменських в пісні звернулася до "Укравтодору" та зажадала від нього полагодити дороги.
"Я хочу, щоб ти щось хороше зробив за день, щоб ями всі асфальт навік закрив, а не пень. Постав хештег" # можу все, роби, латай все шосе. Швидко зроби, як метеор, Укравтодор. Зробіть дороги! ", - заспівала Настя.