Більшість абонентів "Київстар" все частіше скаржаться, що складно буває вирішити свої питання до компанії. Якщо ви хоча б раз зверталися по допомогу до оператора, то знаєте: потрібно спочатку прослухати кількахвилинний текст, натискати мільйон цифр, а вже потім, якщо пощастить, вас переведуть на консультанта.

Та останнім часом навіть цей сервіс недоступний. Тобто замість того, аби отримати допомогу від живої людини, вас просто "передають в руки" роботам:

Будь ласка, чекайте?

На це звернув увагу журналіст Олександр Дроздов на своїй сторінці у Facebook:

"Люди, підкажіть, як гарантовано зв'язатися з живим оператором у "Київстар"? Вони вже запарили своїми "зайнятими" операторами. "Київстар" схоже забив болт на своїх клієнтів, сподіваюся клієнти почнуть забивати відповідно ... "любов" повинна бути обопільною", - іронізує Дроздов.

Популярні новини зараз
Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками
Показати ще

Користувачі нарікають: самі неодноразово переконувалися, як складно поспілкуватися із "живим співробітником". Хіба що радять звертатися до офісів компанії, але немає гарантії, що й там вас почують – ризикуєте загубитися у довжелезних чергах і піти додому ні з чим.

Зловити "говоруна"

"Там є якась хитра комбінація. Погуглити. Але я останній раз так дзвонив ще в минулому році", "В офісі "Київстар". І щось потикати спочатку в нього олівцем. Деякі тільки прикидаються живими", "Треба прослухати 15 хвилин нісенітниці всякої і дочекатися цю функцію - оператор зробив більше, ніж я очікував", "Я додзвонилася тиждень тому і отримала відповідь від живого оператора. Але спочатку 12 хвилин вислуховувала акції, офігенний 4Г інтернет, яку акцію ви хочете чи не хочете.... і ось так настирливо тикаючи далі пробралася до живого говоруна. Це реально! Але якщо чесно, я на межі того, щоб відмовитися від їхніх послуг. У мене вдома на кухні зв'язок гірше, ніж в 170 км від Києва в селі".

Дивіться: Що буде з тарифами на мобільний зв'язок, якщо для України скасують роумінг в країнах ЄС?

Як повідомляв портал "Знай.ua", у столиці незабаром зростуть тарифи на проїзд в наземному комунальному транспорті. За фінансовим планом КП "Київпастранс" на 2018 рік, затвердженому міською державною адміністрацією, ціна за квитки підвищиться до 8 гривень. У документі йдеться про те, що під час перерахунку вартості врахували прибутки від перевезення пасажирів на січень-липень трамваєм, тролейбусом, автобусом, фунікулером і міською електричкою на рівні 4 і 5 грн відповідно.