У харківському аеропорту пасажири влаштували скандал на борту літака і навідріз відмовилися його залишати.

З рейсом "Реміні - Харків" від самого початку щось було не так. Люди, що вилітали з Харкова до італійського міста, прибули до пункту призначення, а ось їх багаж - ні. Спочатку клієнтам заявили, що компанія Yanair вирішила відправити його окремо, а що послужило причиною, пояснювати за потрібне не вважали. Про це повідомляють "Факти".

"Багаж всіх пасажирів залишили в аеропорту! Люди залишилися взагалі без речей і предметів першої необхідності. А на борту, до речі, була хвора дитина. Її ліки теж залишилися в Харкові у валізі", - розповіла одна з пасажирок.

За словами жінки, чогось виразного від представників авіакомпанії домогтися так і не вдалося. Пасажирам запропонували заповнити заяви про зникнення багажу і чекати валізи вже в своїх готелях, однак протягом декількох днів з пасажирами так на зв'язок і не вийшов.

Популярні новини зараз
Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

"Ні дзвінків, ні елементарних вибачень, ні компенсацій. Я, до речі, чула, що наш багаж насправді не забули, а не стали відправляти спеціально. Компанія знала, що літак несправний і вирішила його не перевантажувати. Не можу нічого стверджувати, але я чула таку версію. Якщо це правда, то життя пасажирів піддавали ризику. А те, що літак був несправний, ми відчули", - розповіла туристка.

Вона додала, що судно мало не розбилося і весь політ з'являлися якісь проблеми.

"Перше, що здалося нам підозрілим - затримка рейсу. Ми вчасно пройшли реєстрацію, здали багаж, сіли в літак і просиділи там півтори години! Незрозуміло чому, але літак не злітав, а ми змушені були сидіти в задушливому салоні. Ніхто не міг нічого пояснити. Після того, як лайнер нарешті злетів, його почало жахливо трясти. Поштовхи були настільки сильними, що наші речі літали по салону! В якийсь момент я подумала, що це мій останній політ... Я часто літаю і знаю, що таке джетлаг. Але тут склалося враження, що літак, злетівши, почав стрімко втрачати висоту. В салоні крик, паніка... Нікому не побажаю таке пережити. Ми ледь не розбилися", - розповіла пасажир рейсу "Харків-Реміні" Інеса.

По приїзду в Італію людям довелося купувати собі найнеобхідніше, оскільки речей їм ніхто не привіз.

"Хоча б найнеобхідніше, але це теж витрати. Ми летіли сім'єю і нам теж потрібні ліки, які залишилися у валізі. А купити медикаменти в Європі без рецепта - велика проблема. Звичайно, ми зберегли чеки від покупки речей, який змушені були придбати. Але перший день відпочинку через цю метушню у всіх був зіпсований", - розповіла інша пасажирка Наталя.

Крім того, виявилося, що є ще одна проблема. Всі постраждалі пасажири летіли в Італію на тур по кільком містам і зупинятися вони збиралися в різних готелях.

"Ми будемо в Римі, Мілані, Флоренції, Венеції. Куди саме привезуть наш багаж? Слабо віриться, що Yanair возитиме за нами валізи по всій Італії", - повідомила Наталя.

Прес-служба харківського аеропорту підтвердила, що багаж в Італію не відправили, хоча пасажири стверджують, що під час посадки бачили, як їхні валізи підвезли до літака.

"За рішенням авіакомпанії багаж пасажирів не був завантажений в повітряне судно, тому, в даний момент, знаходиться в Міжнародному аеропорту "Харків". Авіакомпанія веде роботу над тим, щоб якомога швидше доставити багаж пасажирам в Ріміні", - йдеться в офіційному повідомленні аеропорту.

Через тиждень всі туристи благополучно повернулися до Харкова, але відмовилися виходити з літака, поки їм не повернуть втрачений багаж. Частину валіз все-таки доставили власникам, а решта просто зникли. Де вони - ніхто не може відповісти.

"У літаку бунт. Люди не хочуть виходити до тих пір, поки не отримають пояснень від авіакомпанії. У аеропорт вже прибули ЗМІ. Екіпаж ще знаходиться в літаку. Нам пригрозили, що, якщо ми не вийдемо, викличуть поліцію. Спеціально вимкнули кондиціонер, щоб людям стало нічим дихати", - розповіла Інеса.

Після переговорів, пасажирів рейсу "Реміні-Харків" все-таки вмовили вийти з літака. Вони повідомили, що створили групу постраждалих і подаватимуть колективну скаргу, оскільки велика частина валіз так і не побачила своїх господарів.

Нагадаємо, що 28 липня, в суботу, стало відомо про страшну катастрофу, яка сталася в Швейцарії. Так легкомоторний літак зіткнувся з вершиною гори в Альпах.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", стало відомо, що в американському штаті Техас практично відразу після зльоту зазнав аварії пасажирський літак.

Також портал "Знай.uа" повідомляв про те, що в мережі з'явилися нові кадри авіакатастрофи, яка сталася 10 липня в Південно-Африканській республіці.