Українці ризикують втратити можливість переміщатися по країні на поїзді, якщо уряд найближчим часом не вирішить проблему застарілої інфраструктури "Укрзалізниця".

Про це розповів аналітик Українського інституту майбутнього, колишній заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер.

Він вважає, що сьогоднішній стан українських залізниць жахливий, так як ця інфраструктура створювалася ще за часів Радянського Союзу і з тих пір практично не оновлювалася.

"На жаль, ресурс не гумовий, він з'їсться - і УЗ просто встане. До цього все і йде", - побоюється Шульмейстер.

Популярні новини зараз
Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone
Показати ще

Він зазначив, що рівень зношеності інфраструктури "Укразалізниці" досяг вже 90%.

"Якщо з цим нічого не робити - а нічого й не робиться - через 2-3 роки УЗ" закінчиться ". Катастрофа України в тому, що 80% вантажоперевезень припадає на залізницю", - попереджає експерт.

Він упевнений, що врятувати вітчизняну залізницю на цьому етапі можуть тільки приватні компанії. Шульмейстер підкреслює, що так відбувається у всьому світі і це йде тільки на користь залізничних перевезень.

Як раніше повідомлялось портал "Знай.ua", "Укрзалізниця" реалізувала перший етап своєї програми і підняла тарифи на 12%. Про це повідомили представники перевізника.

"Індексація тарифів на 12%, починаючи з цього моменту, почалася. На всі напрямки", - повідомили в держкомпанії.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" планувала підвищити тарифи на пасажирські перевезення з 1 квітня, проте цього не сталося через те, що відповідний наказ не пройшов всі рівні узгодження. Проектом наказу передбачається проведення індексації тарифів на перевезення пасажирів в два етапи по 12%. Другий етап має відбутися з 1 жовтня. В цілому рівень індексації тарифів на перевезення пасажирів в грудні 2018 року по відношенню до грудня попереднього року складе 25%.

Визначаючи вартість проїзду, "Укрзалізниця" побоялася конкуренції з автобусним транспортом. Однак надалі, зазначив він, в залежності від попиту пасажирів, ця вартість квитків може коригуватися.