Дуже дивний "маркетинговий хід",чи то заради економії, чи з інших причин, нещодавно обрала компанія "Київстар" – всім своїм абонентам вони телефонують з іншого оператора.

Про це на своїй сторінці у Facebook розповіла співробітниця ТЦ "Аврора" Юлія Лісова.

"Аахаха, здається "Київстар" так піклується про своїх абонентів, що на всі дзвінки відповідає з "Лайфа". p.s. скрін з офіційного сайту, між іншим!", - зазначила вона.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Користувачі дивуються – як можна пропонувати людям свої послуги, а при цьому самим ними не користуватися, повідомляє Politeka:

"Зганьбили самі себе!", " Так себе хвалять, рекламу по телевізору крутять, покриття супер, а дзвонять з лайфа! Київстар - переходите на київстар вже нарешті!", "Агенти Лайфа!", " Весело хлопці працюють, через посередника", " Та це у менеджера робочий телефон. Просто там бонуси, інтернет, смски",- пишуть у коментарях.

Дивіться: шпигун у кишені, або як вберегтися від прослуховування телефону

Як повідомляв портал "Знай.ua", популярний український мобільний оператор "Київстар" списав із рахунку клієнта майже 4 тисячі гривень, коли той летів у літакові й не користувався послугами зв'язку.