Сьогодні більшість українських користувачів системи контекстної реклами "Яндекс.Директ" виявили, що їхні рахунки порожні.

За інформацією AIN.ua, російська компанія повідомила своїм клієнтам про "обставини нездоланної сили", через які вона не зможе виконувати свої зобов'язання.

"Вже кілька людей написали з України: всі клієнти Яндекса залишилися без грошей. Тобто вранці гроші на акаунтах були, а зараз там мінуси. Судячи з голосування у телеграмі, це відбувається масово", - розповіла спеціаліст з контекстної реклами Євгенія Дуброва-Аліксюк.

Представники інших компаній підтвердили, що їхні кошти також списались. При чому вони пішли саме у мінус, а не зупинились на нулі.

Популярні новини зараз
Нові правила передачі показників: в YASNO заявили про зміни Пенсіонери можуть оформити надбавку понад 1000 грн: не всі про це знають Менше пільг і більше вимог: соціальну допомогу платитимуть за новими критеріями Українцям перерахували субсидії: як дізнатись новий розмір виплат
Показати ще

У "Яндексі" повідомили, що не зможуть виконувати свої зобов'язання до скасування санкцій. Це ж стосується й повернення коштів, адже рахунки компанії заморожені.

Як повідомляв портал "Знай.ua", нещодавно представництво "ВКонтакте" закрило київський офіс через введення санкцій.