Клієнти мобільного оператора Lifecell скаржаться на не зрозумілі розрахунки в тарифах і на байдуже ставлення до своїх абонентів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСвоїм досвідом користувачі діляться в Facebook. Клієнт Lifecell Генріх Кандалян зазначив, що в ніч перед списанням платежу за місячний пакет регулярно поповнює рахунок на необхідну суму.
"Але що відбувається. Вранці мені приходить смс від оператора, мовляв місячний пакет не сплачено," вам нараховано денний пакет ". Я дивлюся свій рахунок, а там мінус плата денного пакету і мінус ще якихось пару гривень. В результаті я від місячного пакету гривень на 10грн в мінусі (і так неодноразово) ", - розповів він.
Подібний випадок, за його словами стався, і з його мамою. У неї з рахунку зняв 10 гривень і дали 100 мб інтернету, при тому що ця функція на мобільному жінки відключена.
"На моє запитання оператору що в ті випадки з моєю сімкою, що в цьому випадку мені кажуть що з телефону було відправлено смс за кордон. Природно ніяких смс ніхто не відправляв. Питання: що за хе ** я?" - обурився Генріх Кандалян.
Інші клієнти поскаржилися на те, що до операторів Lifecell важче додзвониться, ніж потрапити на прийом до королеви. На вирішення проблем, спілкування і непотрібні поради від оператора можна вбити півдня.
"І це абсолютно не гарантія, що у вас все запрацює, як вам необхідно. Ну, а для тих, кому цього мало, спеціальний атракціон" не подобається наша послуга, ми повернемо вам гроші ", АЛЕ! Прийдіть для цього особисто в один з наших офісів, адже правда ж робити вам більше нічого, і все-одно, що продаємо ми послуги дистанційно на раз, будь-якими способами. Адже взяти гроші легше, ніж віддати !!! ", - написали обурені клієнти.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, мобільного оператора Lifecell покарали солідним штрафом за обман клієнтів.