За перші чотири місяці 2018 року в Україні було продано 1044 електромобіля, що в півтора рази більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОсновну масу первинних реєстрацій автомобілів на електротязі склали колишні в експлуатації машини, повідомила Асоціація автовиробників України.
При цьому якщо за січень-квітень 2017 року частка старих електромобілів склала 81%, то в цьому році вона зросла до 85%.
Найбільшим попитом, як і в попередні роки, продовжує користуватися електрокар Nissan Leaf з часткою 69% первинного ринку електромобілів. З січня по квітень 2018 року українську реєстрацію отримали 723 автомобіля цієї моделі. Проте з цієї кількості лише 52 штуки були новими.
На другому місці за популярністю - автомобіль BMW i3. За вказаний період цей електромобіль придбали 58 автомобілістів. З них 19 обрали нові, а не старі машини.
Третє місце в українському рейтингу електрокарів зайняла Tesla Model S. Її купили 52 автовласника. Новинку змогли собі дозволити лише 18 з них.
У Топ-5 найбільш популярних серед українців електромобілів за січень-квітень 2018 року також увійшли: Mercedes-Benz B - 36 одиниць (28 б/в, 8 нових) і Smart Fortwo Electric Drive – 32 шт. (всі з пробігом).
Як відомо, у 2017 році первинний ринок легкових електромобілів України виріс в 2,3 рази в порівнянні з 2016 роком - до 2697 одиниць, при цьому на частку старих довелося 85% реєстрацій, тоді як роком раніше - 51%.
Нагадаємо, українці в 2018 році почали масово скуповувати електрокари. Це вплинуло на місце України в глобальному рейтингу країн з найбільш швидким розвитком ринку автомобілів. Отже, наша країна опинилася на дев'ятому місці в списку найбільш просунутих.
Варто відзначити, що в минулому році Україна займала в аналогічному рейтингу п'яте місце. Як підкреслюється у виданні, тоді це стало сюрпризом — країна показала, як бідні держави можуть розвивати ринок електромобілів.
Як повідомляв портал "Знай.uа", зниження вартості електромобілів відбудеться у зв'язку з падінням цін на акумулятори. Падіння цін буде відбуватися навіть незважаючи на зростання попиту на літій - матеріал, необхідний для виробництва літій-іонних батарей. Таким чином, зростання в масовому виробництві літій-іонних акумуляторів знизить вартість батарей з 208 до 70 доларів за кіловат-годину до 2030 року. Також журналісти відзначили, що світовим лідером з виробництва електрокарів є Китай.