Глава "Укравтодору" Слвомір Новак пообіцяв аварійний ремонт міжнародних доріг до 1 травня, а на національних і регіональних магістралях - до 1 червня. Привести до ладу популярні траси Київ-Чоп та Київ-Одеса можуть почати вже в травні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк повідомляє "Радіо Свобода", про це заявив глава Міністерства інфораструктури Володимир Омелян.
"Якщо мається на увазі ремонт, то ми повинні завершити Київ-Одеса і Київ-Чоп (в найбільш проблемній ділянці через Карпати) на початку травня. Тобто повністю буде відновлено проїздність", - заявив він.
Міністр такеож уточнив, що йдеться не про капітальний ремонт. Ну хто б сумнівався.
"Коли ми кажемо про якісний капітальний ремонт, щоб це було на роки, а не на рік, ми розпочнемо роботи цьогоріч і вони будуть тривати ще 2−3 роки", — пояснив Омелян.
Глава Мінінфраструктури переконує, що за п’ять років стабільного фінансування Україна матиме дороги кращі, аніж у Польщі до її вступу до Євросоюзу. Після цього треба шукати "інструментарій фінансування" для будівництва автобанів, однак це дороге задоволення і для держави, і для інвесторів. Омелян називав цифру у 10 мільйонів євро за один кілометр автобану.
Міністр також нагадав, що впродовж останніх двох років в Україні вдалося відремонтувати 3 000 кілометрів доріг, а цьогоріч планується відремонтувати ще понад 4 000 км автошляхів.
Куди зникають українські дороги?
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що столичний градоначальник Віталій Кличко розповів, чому з приходом весни і потепління на вулицях Києва тане не тільки сніг, а й асфальт.
Ми також писали про те, що нова вигадка київського градоначальника про заборону парковки шокувала українців. Так, київська влада отримають можливість виписувати штрафи недобросовісним водіям, а також евакуювати автомобілі, залишені в місцях, де паркувати забороняється, причому залишати авто на вулиці під знаком "парковка заборонена" буде дуже і дуже затратно.