Останнім часом в Україні побільшало машин із Мексики та інших віддалених куточків світу. Вони частково замінили авто з тієї ж Литви, власники яких з минулого тижня ризикують стати практично не виїзними.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАвтолюбителі і гайки
В умовах жорсткого тиску водії постійно нарікають на масові рейди копів – мовляв, таки "закручують гайки", але все одно продовжують придивлятися і замовляти вподобані автомобілі з інших країн. Інколи навіть можна знайти нормальні ціни від офіційних імпортерів.
Днями на митницю надійшов лист, в якому співробітників зобов'язали вимагати офіційну довідку про те, що "верблюд" (той, хто переганяє авто через кордон і назад) працює на литовській фірмі. Така довідка коштує 120-150 євро, і зараз її у більшості просто немає.
Левова частка водіїв користується схемою тимчасового ввезення, тільки от транзит з Литви вже під питанням. Та й Польща може незабаром повторити схожий крок. Особливо винахідливі примудряються використати іншу схему.
Приміром, влаштувати "верблюда" на роботу в Білорусь, або Литву, заплативши за послуги дорожче в середньому на 100-200 євро.
Мексиканські "колеса" для українців
Авто із Мексики, згідно з даними Укравтопрому, тільки за перший квартал цього року до нас поставили більше 2,5 тисяч штук на суму майже в $ 20 млн.
В першу чергу, через Мексику в Україні "женуть" дізельгейтні Volkswagen Golf Sportwagen (в Європі він називається Golf Variant), які заборонені в США, і які навіть офіційний імпортер "Порше Україна" тисячами возить в нашу країну. Всі вони 2014-2015 рр., але з нульовим пробігом. І ціни на них дуже навіть привабливі.
Найпопулярніші авто в Україні
Стартує від $ 18 000, на нові німецькі - $ 30 000, але за такими шикуються в черги. Той же Фольксваген в Україні кілька разів був лідером ринку.
Втім, різниця не тільки фінансова. Виявилося, що в мексиканських "Гольфів" навіть "начинка" багатший своїх європейських побратимів. Якщо за $ 18 тис. Покупцеві дістанеться базова комплектація, то за $ 22 тис. Вже можна відхопити повний фарш з панорамним дахом, просунутої медіа- та аудіосистемою, адаптивним круїз-контролем з системою автоматичного гальмування та ін. Такі не на кожен європейський ринок поставляються.
Порушення і штрафи
В цілому, за словами експертів, якщо говорити про б / у автомобілях з Мексики, то на території цієї країни багато дочірніх підприємств відомих автомобільних брендів. І що дуже важливо - ці машини розмитнюють, і ставлять на них українські номери.
Дивіться: Скільки в Україні автомобілів на "євробляхах"?
Як повідомляв портал "Знай.ua", власники "євроблях" ризикують найближчим часом стати нев'їзними в ЄС і отримати штрафи на чималі суми.