У разі, якщо диспетчери “Украероруху” зважаться на страйк під час проведення матчів Ліги Чемпіонів УЄФА у столиці, то це може призвести до того, що люди просто почнуть здавати квитки. І не лише на літаки, але й на футбольний матч.

Про це у коментарі УНН зауважив співголова громадської ініціативи “Права справа” Дмитро Снєгирьов.

“Я вам більше скажу, люди не те що можуть, а будуть здавати квитки на літаки і на сам фінал”, — зауважив він.

Щодо конфлікту “Украероруху” з Міністерством інфраструктури через відмову чиновників чути про факти корупції на підприємстві, то Снєгирьов зазначив, що це можна пояснити бажанням влади мати власного “смотрящого” на ДП.

“За великим рахунком, міністр (Омелян — ред.) давно мав би почути трудовий колектив, бо йдеться про його долю. Саме трудовий колектив, як ніхто, знає усі фінансові моменти на підприємстві і проблеми. Скоріше за все, йдеться, як завжди, про тіньові схеми. Позиція міністерства цілком прагматична і зрозуміла — поставили "смотрящого" в особі директора, який контролює певні фінансові потоки. І, відповідно, будь-які скарги первинних трудових колективів не розглядають апріорі”, — сказав він.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

Щодо ймовірного страйку авіаційників, Снєгирьов наголосив, що це не заборонено законом.

“Конституція передбачає, в тому числі, право на страйки і на захист своїх конституційних вимог. Тому, вимоги працівників цілком зрозумілі і слушні. Інше питання — якщо ні директор, ні профільне міністерство їх не чує — у них просто не залишається іншого вибору, як іти на активний протест. Мирний протест, в рамках діючої Конституції, це передбачено, це не заборонено”, — зазначив співголова громадської ініціативи “Права справа”.

При цьому, він додав, що страйк саме під час фіналу ЛЧ УЄФА для колективу ДП “Украерорх” може бути якраз єдиною можливістю достукатися до влади.

“Якщо розголос буде, то тут питання уже не у локальному конфлікті підприємства, йтиметься про престиж держави. А якщо держава не може забезпечити мінімального захисту колективу — проблема стане набагато ширшою і будуть іміджеві втрати вже не представників конкретного підприємства чи міністерства, а взагалі держави Україна”, — резюмував Снєгирьов.

Нагадаємо, в Украерорусі попередили про страйк через ігнорування їх вимог збоку Міністерства інфраструктури України. ЗМІ одразу заговорили про загрозу зриву фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, оскільки є вірогідність початку такого протесту авіаційників саме у період проведення футбольного матчу.

За словами голови Ради підприємства “Украероруху” Кирила Поліщука, вимоги працівників “до МІУ та влади в цілому дуже прості — це виконання рішень трудового колективу”.

“А колектив вирішив і висловив недовіру директору Бабейчуку і його заступникам. На підставі цього зажадав від міністра Омеляна звільнити Бабейчука, Мельника, Шевчука, Гомболевського і Касьяненка. Причина недовіри цим людям і таких вимог в тому, що при зазначених чиновниках з підприємства було виведено 405 млн грн на банк-банкрут "Платинум банк". На нашу думку, це була банальна схема розкрадання бюджетних коштів. Наразі за цим фактом відкрито вже три кримінальні справи, а їх фігуранти продовжують керувати "Украерорухом". В якій країні таке можливо?

З того, що сьогодні спостерігає колектив у частині управління підприємством, випливає, що ДП готують до зміни організаційно-правової форми та в подальшому до приватизації. Допустити цього ми не можемо. Найсумніше, що всім цим процесам потурають з боку МІУ”, — сказав він.

Поліщук також зазначив, що в МІУ більше трьох місяців приховують звіт про фінансовий аудит “Украероруху”.

“Ще одне. Фінансовий аудит "Украероруху“, проведений за наказом Омеляна, вже більше трьох місяців тримається в секреті. Напевно, щоб не притягувати до відповідальності причетних до фінансових махінацій на підприємстві осіб. Всі ці факти, і не тільки ці, змушують колектив всерйоз говорити про протести і страйки”, — додав він.