Майже міжнародний скандал та шквал звинувачень у расизмі викликали футболки, що продає німецький магазин одягу Spreadshirt.

А все – через написи "Врятуй собаку – з'їж китайця" і "Врятуй акулу – з'їж китайця", передає TJournal.

Завсідники соціальних мереж почали вимагати, аби ці речі були зняті з продажу, але керівництво Spreadshirt відповіло, що не несе відповідальності за дизайн футболок, придуманих користувачами за принципом відкритої платформи. За словами власників, у них 70 партнерів по всьому світу, серед яких музиканти, бренди, корпорації, політичні об'єднання та некомерційні організації.

Вони додали, що не хотіли нікого образити і вибачилися перед усіма тими, кого зачепили ці принти.

Проте вибачення не подіяли, і клієнти попросили зняти з продажу речі, що ображають цілий народ. При цьому вони залишили чимало гнівних коментарів, порадивши адміністрації магазину дізнатися, як це – бути хорошою людиною в сучасному суспільстві, та заявивши, що купуватимуть футболки на інших сайтах. Вони навіть створили інтернет-петицію з вимогою відкликати з продажу скандальні товари.

Популярні новини зараз
"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію
Показати ще

У скандал навіть втрутилося посольство Китаю, закликавши німецьких партнерів проконтролювати діяльність магазину, щоб не порушувати дружбу між двома народами.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", у Швейцарії створили футболку, що допоможе полегшити спілкування з іноземцями.