Нові MacBook Pro c сенсорною панеллю Touch Bar в останньому кварталі принесли $7,2 млрд. Apple реалізувала 5,37 млн пристроїв, що на 9% більше, ніж у попередньому кварталі.

Останнє оновлення лінійки ноутбуків Apple MacBook Pro найбільше запам'яталося оригінальним нововведенням – сенсорною панеллю Touch Bar. Нова функція відкриває швидкий доступ до опцій в залежності від відкритого додатку. Також було запроваджено дактилоскопічний датчик Touch ID, який раніше використовувався тільки на смартфонах та планшетах виробника. З 2016 року під високим захистом сканера опинилися і ноутбуки. Тепер за допомогою відбитка пальця можна безпечно розблокувати MacBook, відкривати додатки, захищені паролем, оплатити покупку через Apple Pay, а також в онлайн-магазинах iTunes і App Store.

Ідентифікація за відбитками пальців дійсно зручна, і ідея її впровадження у ноутбуки вже давно реалізувалася. Але лептопи з біометричною авторизацією поки що знаходяться у меншості (ймовірно, фішка ще не стала трендом, як у разі зі смартфонами). Тому MacBook Pro 2016 – поки що найяскравіший приклад ноутбука з просунутою функціональністю, включно з дактилоскопічним датчиком. Плюс до всього його доповнює сенсорна панель Touch Bar, аналогів якої немає серед ноутбуків інших виробників

На price.ua навіть спостерігається зростання попиту на MacBook Pro. Нещодавно Apple відзвітувала за перший квартал 2017 року – за даними, продано 5,37 млн пристроїв лінійки Mac. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, спостерігається 1,2-процентний приріст (5,31 млн). Порівнюючи з попереднім кварталом (IV 2016) – так і зовсім 9-відсотковий (4,89 млн). А вийшли ноутбуки MacBook Pro, нагадаємо, у жовтні 2016-го, що і говорить про підвищення продажів частково завдяки новим моделям з Touch Bar і Touch ID.

Найбільший внесок принесли, як завжди, смартфони iPhone – 78,29 млн проданих пристроїв. Роком раніше корпорації вдалося реалізувати 74,78 млн айфонів, а це на 4,5% менше. Вимірюючи у валюті, за I квартал 2017 смартфони принесли $54,4 млрд, а Mac – $7,2 млрд. У сумі за усі продані пристрої та аксесуари Apple отримала $78,4 млрд, що на $2,5 млрд більше, ніж рік тому ($75.9 млрд).

Якщо корпорація вдосконалить сенсорну панель Touch Bar, не виключено, що MacBook Pro поліпшить показники у наступному кварталі.