Розробник 343 Industries транслював майже годину геймплею довгоочікуваної спільної бета-версії кампанії Halo Infinite.

Відповідну публікацію оприлюднили на порталі «gamesradar»

У стримі попереднього перегляду спільної кампанії студії знялися керівник спільноти Брайан Джаррард, провідний дизайнер кампанії Джон Малкі, провідний інженер кампанії Ісаак Бендер та керівник програми Рон Браун. Усі четверо з'являються у грі як Майстер Чіф, оскільки у кооперативній кампанії Halo Infinite не використовуються звичайні спартанці замість самого героя.

"Ми прийняли рішення, що хочемо мати можливість грати в наші кампанії разом", - пояснив Малкі у прямому ефірі. "Це не схоже на звичайну спільну гру – це інша вигадана конструкція. Я граю свою історію Майстра Чіфа, ви граєте свою, і ми граємо разом, що дуже, дуже весело. Але коли я повертаюся до моєї одиночної кампанії, це моя історія Майстра Чіфа".

Halo Infinite: скрін із відео
Halo Infinite: скрін із відео

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Йдеться майже про 10 тисяч гривень: скільки сьогодні мають отримувати українські пенсіонери Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Стрім пройшов так, як і слід очікувати: гра в кампанію Halo Infinite з друзями виглядає весело. Розробники продемонстрували спільний інтерфейс користувача, коли вони налаштовували сеанс, регулюючи складність і включаючи модифікатори черепа за своїм бажанням, а синхронізація місії працює, як описано.

Спільні лобі також показують, як далеко просунувся кожен гравець у кампанії, яка є частиною системи 343 "Жоден спартанець не залишився позаду". В основному це означає, що будь-які дії у відкритому світі або місії кампанії, які не були виконані всіма в лобі, будуть доступні для гри в спільному сеансі, і їхнє проходження з групою також висуне їх у вашій одиночній грі.

Варто відзначити, що розділений екран для чотирьох гравців у цьому ігровому процесі є простою функцією формату потокової передачі. Кооперативна кампанія сама по собі є індивідуалістичною справою, доступною лише в Інтернеті. І, говорячи про перспективи, схоже, що розробники можуть досить далеко відходити один від одного під час місій, що є гарною ознакою для раніше згаданої «зони операцій», яка діє як м'яка зв'язок між гравцями.