Amazon розробила алгоритм, який створює одяг завдяки аналізу інших речей з фотографій, застосовуючи його до нових елементів, згенерованих з нуля.

Amazon фокусується на моді, і раніше заявила, що хоче стати "найкращим місцем для покупки онлайн-моди", тому розробка власних речей, прив'язаних до поточним тенденціям, здається логічним кроком.

Алгоритм був розроблений Amazon Lab 126, центром досліджень і розробок компанії, і використовує інструмент, званий генеративної змагальної мережею (GAN). GAN - це нова методика дослідження ШІ, яка об'єднує дві нейронні мережі один проти одного, використовуючи результат для поліпшення загальної системи.

Мережі здатні виявляти певні тенденції моди на Instagram, Facebook і в інших глобальних інтернет-порталах.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатентувала VR-пульт.