Amazon розробила алгоритм, який створює одяг завдяки аналізу інших речей з фотографій, застосовуючи його до нових елементів, згенерованих з нуля.

Amazon фокусується на моді, і раніше заявила, що хоче стати "найкращим місцем для покупки онлайн-моди", тому розробка власних речей, прив'язаних до поточним тенденціям, здається логічним кроком.

Алгоритм був розроблений Amazon Lab 126, центром досліджень і розробок компанії, і використовує інструмент, званий генеративної змагальної мережею (GAN). GAN - це нова методика дослідження ШІ, яка об'єднує дві нейронні мережі один проти одного, використовуючи результат для поліпшення загальної системи.

Мережі здатні виявляти певні тенденції моди на Instagram, Facebook і в інших глобальних інтернет-порталах.

Популярні новини зараз

Ексдружина Потапа подарувала Дорофеєвій прощальний поцілунок у п'яту точку

Ані Лорак різко змінилася, тепер вона блондинка і схожа на дівчинку-підлітка: "Бойфренд не впізнає"

Похід до туалету обернувся для жінки жахливими ранами: "Причаїлася в унітазі"

Львів'янин з трояндами став на одне коліно в центрі міста, романтика зашкалює: "Будеш моєю дружиною?"

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатентувала VR-пульт.