Amazon розробила алгоритм, який створює одяг завдяки аналізу інших речей з фотографій, застосовуючи його до нових елементів, згенерованих з нуля.

Amazon фокусується на моді, і раніше заявила, що хоче стати "найкращим місцем для покупки онлайн-моди", тому розробка власних речей, прив'язаних до поточним тенденціям, здається логічним кроком.

Алгоритм був розроблений Amazon Lab 126, центром досліджень і розробок компанії, і використовує інструмент, званий генеративної змагальної мережею (GAN). GAN - це нова методика дослідження ШІ, яка об'єднує дві нейронні мережі один проти одного, використовуючи результат для поліпшення загальної системи.

Мережі здатні виявляти певні тенденції моди на Instagram, Facebook і в інших глобальних інтернет-порталах.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатентувала VR-пульт.