Нова функція блокування реклами в Safari заважає роботі фірм, що розміщують маркетингові повідомлення онлайн. Деякі з них втрачають сотні мільйонів доларів в рік, передає The Guardian.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяІнтелектуальна захист від стеження (ITP), реалізована в iOS 11, значно знижує можливості щодо відстеження дій користувача в мережі.
Обсяг мобільного трафіку стрімко зростає. Safari займає 15% ринку браузерів. Однак компанії, що розміщують рекламу онлайн, втрачають найбільше прибутку саме через додатка Apple. Інструменти блокування реклами, з'явилися восени 2017 року, серйозно знизили ефективність маркетингових кампаній.
Наприклад, фірма Criteo — лідер галузі інтернет-маркетингу, вважає, що її доходи знизяться приблизно на 20% із-за роботи ITP в iOS 11. За 2017 рік компанії вдалося заробити близько 730 мільйонів доларів. Але, на думку аналітиків, в 2018 році виручка Criteo не перевищить 600 мільйонів доларів.
Рекламодавці побоюються, що вплив поліпшених функцій конфіденційності на продуктивність онлайн-реклами зросте.
Шість великих торгових компаній направили в Apple колективний лист з проханням переглянути свій план. На їхню думку, інтелектуальна захист від стеження може нашкодити "цінного екосистемі реклами, яка фінансує більшу частину сучасного цифрового контенту та послуг".
Apple наполягає, що не блокує рекламу, а лише намагається захистити користувачів в епоху тотального стеження.
“Звичайно, ITP вплине на всю рекламну галузь. Однак ми намагаємося створити більш надійні маркетингові інструменти, що дають більш вимірний результат, які будуть зручні і для споживача, — говорить генеральний менеджер технічної лабораторії бюро інтерактивної реклами Денніс Буххайм. — Рекламодавці будуть змушені шукати нові шляхи для досягнення споживачів і будуть намагатися перехитрити нашу систему. Але поки цього не сталося, ми можемо користуватися захистом конфіденційності".
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Samsung перетворила телевізор на стіну.