Незважаючи на те, що App Store за останнім словом захищений від шкідливих атак і проникнення програм-шпигунів, в каталозі присутня, займається прослуховуванням користувачів з дозволу самої Apple. Це випливає з доповіді The New York Times. Видання відзначає, що кілька додатків з каталогу App Store оснащені кодом Alphonso, здатним вести за нами цілодобове стеження в інтересах рекламодавців.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Відзначається, що Alphonso - цілком легальне ПЗ, що відстежує ТБ-програми, переглядаються користувачами. Прослушка починається в момент включення телевізора або будь-якого іншого електронного пристрою, здатного відтворювати медіаконтент. Спеціальні алгоритми активують вбудований мікрофон і аналізують те, що ви дивитеся. Згодом отримані дані використовуються для формування релевантної реклами в Мережі.
За словами Ашиш Кордії, генерального директора стартапу Alphonso, його розробка вбудована в більш ніж 1000 додатків і ігор і працює за принципом "Яндекс.Пробок". Втім, зазначає він, з підтримкою Alphonso завжди запитує у користувача дозвіл на доступ до мікрофону, а тому не порушує нічиїх прав. "Ви в будь-який момент можете відключити роботу Alphonso, якщо вирішите, що вам це не потрібно", — говорить Кордія.
Але найцікавіше у цій історії навіть не те, що Apple дозволяє Alphonso прослуховувати своїх клієнтів, а те, що він задіює алгоритми сервісу для визначення музичних композицій Shazam. З його допомогою програми з вбудованим Alphonso набагато краще розпізнають музику і телешоу, забезпечуючи рекламодавцям ефективний фідбек. Творці Alphonso не розкривають точний список з функцією регулярної прослушки.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що LG кинула виклик Apple.