На конференції Microsoft в рамках Е3 2018 відбувся анонс Dying Light 2. Відомо, що над сценарієм сиквела працює легендарний Кріс Авеллон, який працював раніше над Fallout 2 і Planescape: Torment.

Геймплейний ролик гри:

Dying Light 2 продовжить історію першої частини, але гра буде набагато масштабніше. Тепер ми перемістимось у велике місто, в якому взаємодіють і існують різні фракції. Врівноважувати їх потреби і розподіляти ресурси належить нам.

Про те, як працюють наші рішення, Авеллон тут-таки розповів. Деякі вибори приведуть до процвітання нашого міста, але після цього ми привернемо увагу любителів легкої наживи. Іншими словами, гра перестане бути лінійною.

Популярні новини зараз
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Поки що дати релізу гри немає.

Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.